Zl8 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Leter etter en slik sak som er på vedlagt bilde. I usa heter det visstnok en "floor jack". Består av to stenger som går inni hverandre, og som kan forlenges i ulike trinn. Finner all verdens lastebilutstyr som ligner, men de er alt for avanserte. Skal kun være de to stengene som kan forlenges/kortes alt ettersom. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 prøvd google? ^^ BTW: tøff hund Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 googla i timesvis. ringt diverse jernhandler/byggvare/transportselskaper/clasohlsson etc.. folk skjønner jo ingenting. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er en stang med teleskop funksjon.. Teleskopstang kansje? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det en jekk du snakker om? Og sjal du ha en spesiell type eller en vilken som helst en? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Som en jekk.. En smart kar jeg prata med mente jeg skulle sjekke ut et forskalingsstag, uten at jeg vet hva dette er... Men poenget er at det skal være som en teleskopstang ja. Det må hvertfall være mulig å stille stanga i to høyder. Nedslått ca 1 m, og mulighet for å stille den opp til ca 1,7 m. Kan ikke veie for mye, og heller ikke ta alt for mye plass. Finner disse "floor jacks" på utallige nettbutikker i usa, men her på berget er det ikke en eneste jeg har spurt som noen gang har hørt om dette. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kan jo få noen til å lage. Trenger bare jernrør med forskjellig diameter, en base, stang til å låse stanga fast og en bormaskin. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 En dekkestøtte av typen doka eller peri burde gjøre nytten, om jeg har skjønt rett.. Spør din lokale tømrer eller google om hvor du får tak i det, though, har bare sett det på byggeplassen der jeg jobber.. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Medrakil, hatten av til deg... http://www.haucon.no/index.html?44012 Googla på dekkestøtte, og der spratt jo skiten opp.. må bare få dette i litt nærmere øyesyn nå så... Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Underlig.. søker jeg på google nå, 5 minutter siden sist, så får jeg ingen treff.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du bruker google.com nå kanskje? Får to treff på Google.no. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Får ingen treff samme hvor jeg søker nå.. Ustabil denne google gitt. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 altså. kanskje ikke helt kraftig nok for deg(ærlig talt veit jeg ikke), men kan man ikke kjøpe lignendes saker til dusjer? den som man henger den "gardinen" opp i? mener å ha sett det noen ganger.. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Les denne tråden, så skjønner dere bruken sånn ca.. Men en stang som holder oppe et dusjforheng er nok for pinglete. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hehe, frykta det ja. går ikke an å lage en selv da? eller sjekke i butikker som jernia eller noe slikt.. burde jo være noe der! Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Sikkert bare meg som interesserer meg for denne tråden, men sannelig kom det innom en entrepenør på jobben her i går. Viste ham bildet over her, og han sa det lå en hel haug slike og slang hos ham. Bare å komme innom å få en.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Heh, flaks da.. Var det doka-er, forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå