VegardStr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hvor kan eg få tak i brukte VK1 Tømrer bøker? hvis noen har, så kan noen PM meg Endret 10. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 På skolen jeg går på er det boksalg helt i begynnelsen av året. Da har elevene kantinen til disposisjon, og selger de gamle bøkene sine (og evt. kjøper nye). Trodde dette var vanlig prosedyre på nesten alle skoler. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 mulig det... får vel vente litt til då... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Der jeg gikk på skole hengte vi opp lapper på oppslagstavler i gangene så tok de som var interessert kontakt med selger. Se på oppslagstavlene! Eller du kan henge opp en lapp selv Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 problemet med yrkesfag, spesiellt VK1, er at etter to år i læra, så skal du opp til fagprøva, og da er det -KANSKJE- lurt å ha bøkene dine, derfor er det ofte ikke så mange som selger bøkene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå