Gå til innhold

Hjelp til kjøp av 2 * 1024mb ram

2ern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse kan jo være noe for deg. Vet ikke hva budsjettet ditt er. Og jeg regner med at systemet ditt er det samme som står i profilen din. Og Amd liker jo lave timings, da i tillegg. Hvorfor ikke kjøpe 2x512 brikker med lave timings? Vet ikke om du har en brikke på 1024 mb, eller to på 512 mb, mend det jeg vet er at det er betydelig forskjell mellom 2x512mb og 1x1024- Det la iallefall jeg merke til. ;)
Lenke til kommentar

Corsair Value S er stabilt og 100% kompatibelt i alle systemer (det samme gjelder egentlig begge settene du har foreslått).

Men igjen har du et ganske alt-etende system som takler det meste. Og du vil aldri, under noen omstendigheter, merke forskjell på to forskjellige timings.

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg Corsair TWINX2048-3200C2. Ypperlige minnebrikker med lave timings (2-3-3-6) på Intel-plattformen. De klarer uten problemer 2-3-2-5.

Erik-Tor ønsker brikker til under 2000kr, men disse du viser koster mer enn over 2000kr.

Disse brikkene som BareGjest viser til vurderte jeg sterkt selv, så hadde ikke jeg fått kjøpt dem jeg har nå, så ville jeg valgt te Patriot. Mange tester rundt om kring viser at dem er ganske gode, men ikke de beste i toppsjiktet når det gjelder klokking. Ikke for dyr var dem også!

Lenke til kommentar
Corsair Value S er stabilt og 100% kompatibelt i alle systemer (det samme gjelder egentlig begge settene du har foreslått).

det var vel ikke helt riktig, har hvertfall selv opplevd at corsair value s ikke alltid kommer så godt overens med socket a systemer. da er crucial et tryggere valg.

men til denne maskinen så er corsair et fine fint valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...