ToLi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Dette må jo være den beste lydløs løsningen jeg har sett noen gang. Det kan jo ikke bli bedre (utenom at det kanskje kunne ha vært billigere og mindre ) 8000 spenn for et kabinett er kanskje litt drøyt Og det er vel kanskje begrenset hva man kan putte inni der. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 og spørsmålet ditt var? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg bare syns det er litt rart at det ikke er noen andre produsenter som har tenkt på dette før. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 var på Digital impuls i oslo igår og der har de det utstilt med hardware og greier og der sto bf2 å gikk uten at man hørte noen ting i det hele tatt fra maskinen bare synd prisen er så uendelig høy Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 fantastisk kult! Hvor stor er den egentlig?? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 sånn passe stor vet ikke helt kan ikke si jeg tok det på øyemålet... men vis du har muligheten bør du dra ned der en dag det er drit fett masse kabbinetter og greier (lianli,tt,ac,++) også har de den lianli pulten til 25 000,- som er sykt fet Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 ohhh... Must...take....plane....oslo..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Var vel litt på kjøperen her selv, til jeg fikk sjekket ut hvilke grafikkort som var kompatible på ZalmanUS sine hjemmesider. Verdt å merke seg at de heller ikke anbefaler cpuer på over 100W med mindre man putter inn en vifte(!!) og da var vel hele poenget borte eller? Edit: Srifvefeil Endret 12. august 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Dette er jo et kabinett som er spesialdesignet for personer og entusiaster som har eXtreme krav til stillhet. Det er ikke kabinett som er lagd for spillepc'n din på nerdebula, heller et kabinett for seriøse studiobrukere, andre musikk "produsenter", og HTPC liknende oppsett med krav til ekstrem stilhet, mm. EDIT: Digital audio workstation: For broadcast, recording & post-production studio control rooms Multimedia & storage servers: for offices, educational premises & hotels Home theater & multimedia system: For living rooms High-performance noiseless workstation & server: For SOHO systems Endret 12. august 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå