B4stian Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, hvor lenge varer den og dekkes det av service etter 3 år? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 alarm? ka alarm? huh? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Alarm? Du mener innbrudsalarm? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 trodde ikke så erfarne brukere her på forumet var så dårlig å informere. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hvordan hva hvem hvorfor hvilken.................. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vel, hva en garanti er på en alarm vet jeg dessverre ikke (produsentene har som regel 1 års garanti.) Når det gjelder reklamasjon er det klart at varen skal vare vesentlig mer en 2 år, så en feil etter tre år går nok på reklamasjonsretten ja (med mindre det er kommet som resultat av feilbruk, lynnedslag, feil i elektriske anlegget etc.) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg vil si at et alarmanlegg har 5 års reklamasjonstid da det er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år. Men det gjelder ikke deler som er utsatt for slitasje, altså gjerne ledninger, pluggkontakter o.l. (vet ikke så mye om alarmsystemdeler ). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 trodde ikke så erfarne brukere her på forumet var så dårlig å informere. Vel, hvis du hadde lest topic og posten min ordentlig hadde du fått vite at jeg skulle ha svar på følgende: - Hvordan garanti og reklamasjon er det på alarmer - Dekkes en service etter 3 år av reklamasjonen --- Takk for svar! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Etter min mening er det som sagt 5 års reklamasjonsrett på alarmsystemer, bortsett fra deler som har naturlig slitasje. Dermed skal man kunne få noe som er 3 år gammelt reparert på reklamasjonsretten uten noe om og men ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå