mithrandil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har bestilt meg ny vifte og litt goop til pcen min. Hvor mye goop skal jeg ha på en AMD +? Jeg har goop guiden, og artic silver guiden, men de forklarer egentlig ikke hvor mye du skal ha på til min prossessor... Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 CPUer med heatspreader kan være skjeve, hvis de buler inn på midten må det litt ekstra gørr til for å oppnå kontakt. Men det oppdager du fort, kan feks sette på kjølern og ta av igjen å se om det har klina seg utover. Generelt skal man bruke ganske så lite. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Pleier selv å kline på en liten dert, på størrelse med en daimkule, som finner i daim-isen. kom ikke på noe bedre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ikkje så mykje, men heller ikkje for lite. Eit lag som dekker heile flata er bra. Har du for mykje vil den tyte ut når du setter på kjølaren, har du for lite vil det ikkje bli tilfredsstillande kontakt mellom kjerne og kjølar. Fordél det jevnt utover og vær forsiktig under montering så du ikkje skader prosessoren, den er ganske skjør. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ha på pittelitt. press kjøleren mot heatspreder og vrikk litt på den sån at goopen fordeler seg utover. Løft av og se om goop har fordelt seg over hele flaten. Om ikkje ha på litt mere. Bruk så lite som mulig. Lenke til kommentar
moiself Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er vel 0,1 - 0,2 mm man anbefaler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå