wildjam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det mulig å laste ned hele bunten med sikkerhets oppdateringer manuelt, dvs. At jeg kan beholde .exe filene for installasjonen slik at jeg kan integrere dem i en winxpsp2 plate ved hjelp av nLite? Det hadde spart meg for utrolig mye stress... forslag, anyone? Fant lite på microsoft sine egne download sider... Mvh. William Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hvis du finner frem listen av oppdatering du har innstallert, er det bare til å putte inn 'KBxxxxxx'-navnet i Microsoft Download Center og deretter velge riktig OS. Du må gjenta denne prosedyren på hver eneste oppdatering. Endret 10. august 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, du kan laste ned oppdateringene manuellt og lage en egen cd med nlite. Liste over noen oppdateringer - The Hotfix Depot, Organized list of required patches Men ofte er det mye jobb, og autopatcher kan vaere et godt alternativ for deg tror jeg. AutoPatcher XP July 2005, AutoPatcher for Windows XP SP2. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Men ofte er det mye jobb, og autopatcher kan vaere et godt alternativ for deg tror jeg. AutoPatcher XP July 2005, AutoPatcher for Windows XP SP2. før var den bare på engelsk ( det gjelder å følge med ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå