Xvani Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei! Jeg har nå bestilt SVINDYRE ram-brikker fra dell, (jobben til pappa betaler ) og sitter igjen med en snodig brikke som stod sammen med en 128MB brikke. den er helt grønn, med hvit skrift (dell og masse bokst-tall) Ellers er den litt større enn halvparten av en vanlig rdram brikke. Den har ingen svarte minnebokser, eler hva det nå heter! Hva i all verden er dette? Er det verdt noe, eller bare å hive? Takker for svar _________________ PC spec Med XP (for support) - Ikke undervurder min manglende kompetanse [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-08-07 14:47 ] Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 På grunn av størrelsen virker det som det er en minne brikke for bærbare maskiner, isåfall hvis det er det, kan du vel selge den for litt på QXL hvis du ikke trenger den :smile:! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 tror ikke det er det, hva skulle den gjort i en desktop fra dell? Den har jo ingen minne-moduler (kan noen si hva dette egentlig heter??) den er like stor over hele, og er bare 1-2mm tykk! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 krenshar: Den jobben hans er helt herlig. De driter langt i hvor mye de må betale for å fikse pappas problemer =) Han er nemlig HELT avhengig av å ha PC hjemme for at firmaet skal tjene penger på han :smile: han spurte om han kunne bytte mobil, og fikk som svar: Helst ikke over 3000kr =) de betaler f**n meg telefonregning, adsl osv oxo =) Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Den brikken er ingenting. RDRAM må stå parvis, og dette er en erstatter for en brikke siden RDRAM opererer serielt. Du kan kalle det en "dummy"-brikke om du vil. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Det var noe sånt jeg trodde, bare at jeg tenkte "støvsamler" og "støvbeskytter" ^^ Takk for svar, men det viktigste gjenstår: hva er den verdt? Kan jeg få mer for en singel RDRAM brikke hvis jeg selger den sammen med dummyen? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 hah! fant en brikke til: Hva slags minne er dette:? veit det er 184 pins Rimm, men hvor rask? det står 128MB/ 8 ECC lenger ned: 711-45 100 ok, betyr dette PC711? 711mhz?? Har bare hørt om 600 og 800 jeg...... Hvor mye er denne verdt??? (må jo bli kvitt det!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå