JKJK Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Siden microsoft tydeligvis bestemte seg for å smått om send begynne å gjøre livet surt for folk med piratXP bet jeg her om dagen i det sure eplet og kjøpte en lisens som jeg fikk billig via jobb, da jeg ikke har tid lenger til å sitte å knote med forskjellige hacks i timesvis uke til uke for å få dette til å fungere i noen dager i slengen. Men jeg vil gjerne ta ibruk denne lisensen uten å måtte installere XP på nytt. Finnes det noen sikker måte å gjøre dette på uten å måtte laste ned en "hurra-cdkey-changer-haxxor-edition" som er full av virus og drit? Endret 10. august 2005 av JKJK Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kan du ikke aktivere den lisensen per telefon hos microsoft norge, ikke alle har internet. jeg har gjort dette på en gamle maskin, gikk glimrende. det er lisensen du må aktivere, ikke xp-cd'en. ( hvis ikke den ene versjon er engelsk og den andre norsk ) lykke til Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Vell.. jeg må jo inn med den nye CD'key en som fulgte med den cd'en jeg kjøpte... det er jo denne windowsupdate sjekker. Spørsmålet er hvordan jeg skal gjøre det. Endret 10. august 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bruk dette programmet Jelly Bean Keyfinder v1.41 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Aha. Men det ser ut til at jeg har gjort en "kjempebommert". Piratversjonen jeg installerte var engelsk, men på jobb fører vi bare norske versjoner. Blir jeg nødt til å reinstallere likevell? Endret 10. august 2005 av JKJK Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Aha. Men det ser ut til at jeg har gjort en "kjempebommert". Piratversjonen jeg installerte var engelsk, men på jobb fører vi bare norske versjoner. Blir jeg nødt til å reinstallere likevell? ja desverre Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) øff... jaja. Er 1 år siden forrige formatering, så det er kanskje på tide likevell. Hvis jeg mot formodning skulle få byttet den til en engelsk versjon, bil det bli problem med re-aktivering eller noe sånt med tanke på at piratversjonen sikkert har et utsprung i en volume licence, og den jeg har kjøpt ikke er det? Endret 10. august 2005 av JKJK Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du må det. piratversjonen har ikke aktiveringen heller......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå