Gå til innhold

bytte av XP lisens

JKJK

Anbefalte innlegg

Siden microsoft tydeligvis bestemte seg for å smått om send begynne å gjøre livet surt for folk med piratXP bet jeg her om dagen i det sure eplet og kjøpte en lisens som jeg fikk billig via jobb, da jeg ikke har tid lenger til å sitte å knote med forskjellige hacks i timesvis uke til uke for å få dette til å fungere i noen dager i slengen.

Men jeg vil gjerne ta ibruk denne lisensen uten å måtte installere XP på nytt. Finnes det noen sikker måte å gjøre dette på uten å måtte laste ned en "hurra-cdkey-changer-haxxor-edition" som er full av virus og drit?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan du ikke aktivere den lisensen per telefon hos microsoft norge,

ikke alle har internet.

jeg har gjort dette på en gamle maskin, gikk glimrende.

det er lisensen du må aktivere, ikke xp-cd'en.

( hvis ikke den ene versjon er engelsk og den andre norsk )

lykke til

Lenke til kommentar

Aha.

Men det ser ut til at jeg har gjort en "kjempebommert".

Piratversjonen jeg installerte var engelsk, men på jobb fører vi bare norske versjoner. Blir jeg nødt til å reinstallere likevell?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

øff... jaja. Er 1 år siden forrige formatering, så det er kanskje på tide likevell. Hvis jeg mot formodning skulle få byttet den til en engelsk versjon, bil det bli problem med re-aktivering eller noe sånt med tanke på at piratversjonen sikkert har et utsprung i en volume licence, og den jeg har kjøpt ikke er det?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...