Harp Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei hei Jeg tenkte å lage en database for registrering av ansatte og timelister. Er litt usikker på beste tabell struktur. Jeg tenker å ha en ansatt tabell, og en arbeidsliste tabell hvor timelisten for hver uke blir registrert. Noen som har forslag til struktur? Lenke til kommentar
olona Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ansatt( ansattid, navn, adresse, stilling,...mm.) (hvis man bare skal registrere antall timer) timelisten ( timeid, personid, antalltimer) evnt timeliste (timeid, dato, anttimer,personid) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå