Trc Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vil ha et støyfritt kabinett og tittet på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305309&cks=PRL men såvidt jeg kunne lese av kommentarene, så har det bare skikkelig støydemping for 1 harddisk. Er det noen som vet om det har noen hensikt å kjøpe det hvis jeg vil bruke 2 disker? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det har plass til en dempet pluss en udempet.. Om du skal bruke kun en optisk enhet (dvd/cd-rom) Så kan du hive inn en demper til harddisk der, men den må du seff kjøpe utenom.. Lenke til kommentar
Eonix Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har selv dette kabinettet og det er helt greit. Men vær obs på å holde det rent runt kassa... Den er som en støvsuger da den ikke har noe støv filer i bunnplaten hvor den suger luft inn. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Men da må jeg jo støvsuge! Takk for svar iallefall Lenke til kommentar
torbx Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har også T2 varianten. Plastedelene knekker VELDIGT lett. Har allerede knukket 2 dingser og bomser. Nothing much, really, men irriterende nok... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 En viktig ting å huske når man monterer kassa. Ved bruk at hovedkort med siden monterte IDE kontakter, husk å sett inn kabelen før man setter inn HK. Eller er det ikke plass. Samt ved bruk at S-ATA disk i den dempede plasse, husk å sett den riktig vei, ellers når ikke S-ATA strømkontakten frem. Eller syntes jeg det var ett greit kabinett å bygge (bygd 2 stykker), men for de som skal bruke det mye (nytt utstyr ofte), så tror jeg noe mer stødig er lurt (slik som Lian Li for eksempel.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå