abene Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 MSN Messenger 5.0 for Mac Microsoft har sluppet MSN Messenger 5.0 for Macintosh. Den skal være sikrere enn forrige versjon og har mulighet til å åpne flere vinduer samtidig ("tabbed"-brukergrensesnitt). Les artikkelen her Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tabbed bruergrensesnitt høres bra ut. Håper det ikke blir lenge før Windows versjonen også får det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Programmet har også fått en indikator som viser hvilke kontakter som er online og hvilke som er offline. Det har altså tidligere ikke vært mulig å se hvem som er pålogget? Høres bra ut. 100smiles: Dette kan man selv laste ned og installere til nåværende msn7, men det bør komme med integrert ja. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mac-versjonen ser veldig lekker ut. Ikke masse rot og tull som Msn 7 har. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 arehei: hvor kan man laste ned sånn tab plugin til MSN Messenger 7.0 da? har ikke funnet noe sånn jeg. Nå bruker jeg ikke MSN Messenger selv, men kunne vært greit å vite om jeg skulle finne på å bruke den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå