Gå til innhold

Passer dette sammen?

Anbefalte innlegg

Skal gå fra Big-Box til SFF... Har da mitt 6600GT igjen. Selger resten.

Lagde en handleliste på Komplett.no

Handleliste

* 307202 AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte

* 114948 Corsair XMS3200C2 DDR-DIMM 512MB PC3200 32Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz, 6ns

* 307909 Samsung SpinPoint P120 200GB IDE ATA/133 8MB 7200RPM

* 310412 Soltek EQ3901M-300P Socket 939 VIA K8T800PRO, 300W PSU, AGP, GBLan, Audio

* 310388 Sony DVD-brenner DWQ28AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer)

Passer alt i hop (tror det med 99%, men spørr de høyere makter)

EDIT: har jeg glemt noe? er littt trøtt nå...

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Alt passer ilag, men ser at brenneren er OEM, og vis jeg ikek husker feil så må dette kjøpes med en programmvare (oem+programmvare= :yes: )

Men, Alt passer sammen ja :)

MvH Lesling

Lenke til kommentar

jada alt passer som hånd i hanske. dog så anbefaler jeg deg å ta en s-ata disk i stede for en vanlig p-ata. det er mindre kabler (som er veldig positivt i en shuttle) og litt bedre ytelse er det også. og om du ikke har s-ata strøm på psu'en din så bare bytt merke til western digital, de har nemlig vanlig 4 pin strøm i tillegg til s-ata strømmen. eller kjøp en overgang

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

• Døme på gode emnefelt:

• Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)

• Ny Stille-PC til 10000 kr.

• Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).

• Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...