Gå til innhold

Hvorfor?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei Anders!

No har du sikkert møtt jenta allerede..

Men,eg ville kanskje ikkje anbefalt å bruke komplett boxer (om du har ein slik ein..). Da ein ikkje veit kva som kan skje ut i dei seine nattestimane..

Veit om ein som var på Rodos for nokre dager siden.

Nest siste dagen traff han ei dame fra Aalesund.

Vel,dei blei så godt kjendt at dei hadde elskov på taket av hotellet dei budde på. Var vist veldig romantisk der dei låg under natte himmelen..

Men, dei holder vist framleis kontakt..

Ho er på Rodos endå. Men,kjem til Bergen i løpet av helga. Da skal dei treffes igjenn..

Om du har ei "ikkje kåt, bare fasinert av frimerker" t-shorte slik som filatelistane (sikket feil skrevet) bruke i Åpen Post ein gang i 1998/1999 sesongen.

Elles så veit eg ikkje om burka slår så godt ann..

Sjølv om eg personlig har veldig lyst på ein.-

Men, eg er ikkje heilt sikker på kor eg kan få tak i ein (har ikkje undersøkt så veldig nøye).

Kva med ein rapport?

Var hendeles forløpet noko lignande dette ? :wink:

Lenke til kommentar

Hei Anders!

Så du har tenkt å bygge opp eit forhold?

Du sa:

Må nok bruke en del tid for å klare å bygge opp tillitten til hverandre i denne saken.

--------

Hmm..Du bør kanskje opprette ei saksmappe,med saksnummer,løpenummer,saksbehandlar etc da?

Eller det er kanskeje noko anna du meiner? :wink:

(Nettopp tatt fagbrev i kontorfag (bestod))

Elles vil eg også bygge opp eit forhold.

Eg har ikkje tru på :

"Møtes på byen blir i lag" (sjølv om mange forhold i Norge/Noreg starter sånn (mulig også ein del liv))...

Synest det er viklig å bli kjendt med individet først. Før ein bestemmer seg (samrøystes, ikkje tillat med veto)) om forholdet skal bli noko meir enn venner.

Men,så er det kanskje slik at om ein er blitt gode venner så er ein redd for å sette vennskapet i fare om ein skulle innlede eit kjæreiksforhold.

Mange element å ta omsyn til.

Så er spørsmålet som ein skal ta slike omsyn.

Det er noko heilt anna.

Og om ein skal tenke med hovudet (spesifiserer ikkje kva av dei) eller med hjertet/føleser.

Vist du føler for å gi rapport til nokre personar som veit du adressa til ein av epost kontoane mine.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...