Halvortheman Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det noen som skal begynne på denne skolen elr går der. Jeg begynner til høsten. For de som ikke vet det ligger skolen i Sandefjord.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Med stor fare for å ha svart litt i det seneste laget, kan jeg sikkert være behjelpelig med det folk måtte finne på å lure på rundt denne skolen, da jeg har kommet i skade for å gå der i tre år (gikk ut i vår). Endret 18. august 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 I skade var det ikke en bra skole? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Skolen er da forholdsvis bra den (vel, etter norsk skala kan man vel muligens driste seg til å kalle den svært bra), men perfekt er den jo ikke. En grei fordel er at du selv velger alle fag fra andre året av (med ett mikroskopisk unntak og selvfølgelig innenfor faste rammer), mange av lærerene er veldig gode, og du får vel den støtten du trenger, om du finner på å ha behov for noe slikt. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg kjenner flere som har gått på den skolen blant folk nedover, jeg har bare hørt possitive ting rundt Skagerak. Etter hva jeg er blitt fortalt er folk veldig fornøyd med transport til skolen. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fornøyd med transport til skolen? Hvordan er det mulig? Med mindre man liker busser som nesten aldri går, -- og når de først går er de forsinket -- og forsinkede tog, kan jeg ikke helt skjønne hvordan det er mulig å være fornøyd med akkurat det momentet. Det er ikke det at transporttilbudet er noe særlig dårligere enn ellers i distriktet, men det i seg selv er temmelig dårlig. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fornøyd med transport til skolen? Hvordan er det mulig? Med mindre man liker busser som nesten aldri går, -- og når de først går er de forsinket -- og forsinkede tog, kan jeg ikke helt skjønne hvordan det er mulig å være fornøyd med akkurat det momentet. Det er ikke det at transporttilbudet er noe særlig dårligere enn ellers i distriktet, men det i seg selv er temmelig dårlig. Ikke vet jeg, ble bare fortalt det av en bekjent rett etter skolestart på Skagerak for tre år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå