DDDD Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 etter flere år i "skapet" har jeg endelig stått fram, og jeg må si at det er helt utrolig! har aldri følt meg så fri som nå! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gratulerer! er ikke bare bare det Lykke til videre da Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Gratulerer! er ikke bare bare det Lykke til videre da takk for det, var ikke lett nei.. den største årsaken til at det har tatt så lang tid før jeg har stått fram er pga mobbing.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gratulerer Kan tenke meg det var en skikkelig lettelse å få det overstått ja. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 etter flere år i "skapet" har jeg endelig stått fram, og jeg må si at det er helt utrolig! har aldri følt meg så fri som nå! gratz... av enn eller annen grunn har jeg alltid trodd det om deg.. ikke vondt ment =) grats igjen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gratulerer! Tøft gjort av deg! Lykke til fremover. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Tusen takk for all støtten alle sammen. veldig koselig =) nå gjennstår det bare å finne seg en partner, noe jeg ikke tror blir så lett.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tøffing Tror ikke jeg hadde klart det, om jeg hadde vært homofil. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Tøffing Tror ikke jeg hadde klart det, om jeg hadde vært homofil. tusen takk for det. ja det var ganske tøft å komme ut, og det tok lang tid før jeg turte. men nå føler jeg meg både lykkelig og glad. =) hadde vært kult å fønni ut om det er flere homofile her på forumet.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hadde vært kult å fønni ut om det er flere homofile her på forumet.. Med så mange folk som det er her, så er det nok store sjanser for at det er det ja Lykke til hvertfall. Kjempetøft gjort av deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 nå gjennstår det bare å finne seg en partner, noe jeg ikke tror blir så lett.. Ikke tenk på det. Hvor gammel er du forresten? Way to go Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hvor gammel er du forresten? Way to go er 17. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gratulerer! Modig gjort! Har et par venner som er homofile, og de er medlem i http://www.gaysir.no/ Der er det opptil 30.000 medlemmer... Kos deg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Får vel bare gratulere.. Lykke til! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hallo hallo. Ikke for å "skuffe" dere, men jeg, den ekte Holy_Cow er dessverre ikke homo. Vi er på LAN: Det hele startet med at jeg skulle logge meg inn på en side med maskina til en kompis. Rett før jeg skulle trykke "Nei" for at jeg ikke ville lagre passordet, kom han ene og slo løs knytteneven sin på Enter-knappen... (Jeg bruker det samme passordet på mange steder, men ikke nå lenger) Jeg er glad de ikke gjorde noe særlig tull her inne på forumet, utenom denne harmløse tråden. Jeg velger å ikke redigere noe her, for å ha denne tråden som et LANminne. Ellers takk for all støtten folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg