Gef Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hører nå og da på sangen Daddy Yankee - Gasolina, noen ganger synger jeg kanskje også...hvis det er ingen i huset...tro meg, ingen som har godt av å høre meg synge. Uansett, har fått dreisen på teksten etter en stund, men hva synger jeg egentlig? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Whós this (DA-DDY-YAN-KEE) Súbele mambo pa that my cat pledges the Subele motors mambo pa that my cat pledges the Subele motors mambo pa that my cat pledges the motors That will be prepared that what comes is pá that they give him (hard) Mamita I that your you it is not going to me to clear (Hard) What I like is that your you let yourself take (Hard) All weekends she leaves to vacillate (Hard) My cat does not stop of janguear because It likes she the gasoline (dame but gasoline) As it enchants the gasoline to him (dame but gasoline) (x2) She pledges the turbine does not discriminate does not lose nor party of marquee primps goes pa the corner also Shines that until the shade Assassin combines to him, dominates Janguea in car, motor, and Full limosina to Me her adrenalin tank When she listens to reggaeton in the kitchen It likes she the gasoline (dame but gasoline) As it enchants the gasoline to him (dame but gasoline) (x2) * Aqui I am of the best ones, * Not you me ajores, * In the track they call the killing ones to us, * Beams q anyone falls in love, * When you dance to the rate of the drums, * This goes pa the cats of to colors, * Pa the greater ones, pa the minors, * Pa the ones that are but vixens that the hunters, * Pa the women who do not extinguish their motors. * Tenemó your and I something pending, * Your you must something to me and you know it, * With me she loses herself, * She does not render accounts to him to anybody. x2 * Subele mambo pá q my cats pledges the motors, * Subele mambo pá q my cats pledges the motors, * Subele mambo pá q my cats pledges the motors, * That they prepare q the q comes is pa q give him, hard! * Mamita I that your you me vá not to clear (hard) * What I like is q your you are let take (hard) * To weekenes she leaves to vacillate (hard) * My cat does not stop of janguiar porq * To her it likes the gasoline (dame but gasoline) * As it enchants the gasoline to him (dame but gasoline) x4 :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tror det er om biler, bensin og damer. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 han er så dårlig at jeg ikke bryr meg Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 han er så dårlig at jeg ikke bryr meg Da trenger du ikke bry deg om denne tråden heller. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 han er så dårlig at jeg ikke bryr meg Skulle bundet deg fast i en stol og satt på GASOLIIIINA! bakemesterharepus: My cat does not stop of janguiar porq Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Babelfish rulez.. håper han synger på spansk da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Høh? Er dette en slags engelsk Ravi? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Syns sangen er kul jeg. Skulle hatt'n men.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Høh? Er dette en slags engelsk Ravi? http://www.daddyyankee.com/ du kan høre sangen der.. "gasolina"... Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Babelfish rulez.. håper han synger på spansk da Trodde det var portugisisk, jeg... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 haha.. jeg oversatte fra spansk iallefall Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Han er visst fra Puerto Rico. Noen som vet hvilken "spansk" de snakker der? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 om ikke vanlig spansk, så er det ikke katalansk (spelling?), som blir på en måte samme som vi har i norge med bokmål/nynorsk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Snakka med en amerikaner som kunne litt spansk. Jeg spurte han faktisk om den sangen. Han skjønte ikke mye fordi de som snakker spansk har det med å "finne opp" ord og bare putte inn noe som rimer, så det høres bra ut. Er vel fordi ikke så mange skjønner hva de sier allikavel :!: EDIT: bokstavene r og t er ganske nærme hverandre Endret 10. august 2005 av mushi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er spansk ja men det er slengspansk. Samme som ghetto slang som folk egentlig ikke skjønner selvom det består kun av engelske ord. Anyways går i det at damer liker bensin osv.. Han: Ella le gusta la gazoliana - Hun liker bensin..... Damen: Dame mas gazolina - Gi meg mer bensin Han: Ella le encanta la gazolina- Hun elsker bensin Damen: Samme som forrige gang. Han: Her er vi de beste. blabla på festene blir vi kalt for matadorene... Såpass at kem som helst blir forelsket. hvertfall når de danser til trommeritmene.. Gidder ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå