l0l89 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har ei dame som har lyst å bli arkitekt, og hva kunne vel være bedre enn et tegnebrett til dataen?! Så jeg har lyst å kjøpe et tegnebrett som kobles til dataen,som hun kan øve seg på. Jeg tenker ikke på noe fancy greier til mange tusen! men noe som er enkelt og greit,som hun kan begynne med. Noen som vett om sånne tegnebrett som ikke koster så himla mye? Takker får svar Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei. Jeg er arkitekt. Du trenger ikke noe tegnebrett koblet til pc'en for å bli arkitekt. Det aller beste er å starte med en blyant, linjal og vanlig papir. Lykke til Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tegnebrett brukes vel mest av de mere proffe photoshop brukerne vil jeg tro. Tror man faktisk må litt opp i pris før man får forholdsvis brukbare tegnebrett - ihvertfall før. Aner ikke om dette har forandret seg merkbart de siste årene. Så kanskje en Architect for Dummies bok hadde vært bedre? Lykke til! Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 ok,jeg skjønner. Jeg kjøper kanskje boka da takk får tipsene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå