Klekkus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Skal kjøpe ny cpu kjøler med 80mm vifter, som det skal være grill på. Her er bilde av vifta Så står valget mellom disse grillene Sharkoon - Flourescent Fangrill Beauty - Blue, 80x80mm Sharkoon - Laser Cut Fan Grill Turbine, 80x80mm Sharkoon - Laser Cut Fan Grill Skull, 80x80mm Sharkoon - Laser Cut Fan Grill Blade, 80x80mm Hvilken burde jeg velge? Endret 10. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sharkoon - Laser Cut Fan Grill Blade, 80x80mm var den med mest stil over, men skulle da ikke være så vanskelig og finne ut selv hva du liker. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Sharkoon - Laser Cut Fan Grill Blade, 80x80mm var den med mest stil over, men skulle da ikke være så vanskelig og finne ut selv hva du liker. Ja det var en av mine favoriter den og den dama Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 tar den første og den siste:D siden de koster 40kr per stk:P Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Turbine! For all del ikke Blade, den er så standard og forøvrig stygg.. Men hvorfor skal du ha grill på CPU-vifta..? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Turbine! For all del ikke Blade, den er så standard og forøvrig stygg.. Men hvorfor skal du ha grill på CPU-vifta..? Cpu vifta vises jo ganske godt så hvorfor ikke? De hadde en del vifte griller inne der jeg skulle bestile den fivta som er øverst og den blir ja satt på cpu blokka. Har UV-katoder så da kjøper jeg NICE lady og Turbine. Jeg tro skull grillen er helt uaktuel! Her er foresten bilde av blokka til cpu Off topic Hvordan får jeg lagt til bilde? Endret 10. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Selvfølgelig dama Noen som vet hvor de selger den som 120mm? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Selvfølgelig dama Noen som vet hvor de selger den som 120mm? Har ikke peiling, prøv Google @ Flourescent Fangrill Beauty - Blue, 120x120mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå