_Daniel_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei, Funker det og kjøre en sata disk og en ide disk på samme hovedkort?? Har dette hovedkortet.. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jepp, funker det. Men kan hende du får litt problemer med hvilken disk som skal være C:... F.eks. hvis du installerer OS på SATA'en, så kan det hende at IDE'en blir C:. Hadde det "problemet" selv. EDIT: Forklaringsfeil Endret 9. august 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
underground Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det er ikke noe problem i det hele tatt. Støtter både ATA 133 og SATA 150. Og de kan selvsagt brukes samtidig. EDIT: Jepp, funker det. Men kan hende du får litt problemer med at IDE'en blir satt som "Master" selv, om jumper og kabel står som "Slave". For at du skal slippe disse problemene så kan du jo vente med og koble til PATA diskene til du har fått installert OS på SATA disken. Har aldri opplevd slike problemer uansett. Har en av mine PATA disker stående som Master. Men det gjør også SATA disken. Endret 9. august 2005 av underground Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Okey.. MEN! Jeg leste litt fakta om HK.. Og så står det dette: On-Board SATA • NV RAID supports 4 SATA ports. - Transfer rate is up to 150MB/s. Også er dette disken jeg skal kjøpe i morra: Denne Vil HK klare og bruke denne disken?? eller er disken for kjapp for HK?? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Helt kurant disk og bruke. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 SATA 300MB/s er bakoverkompatibel med SATA 150MB/s, så ingen problemer. (er heller ikke noe poeng med 300MB/s nå, da diskene ikke bruker så store hastigheter til vanlig) Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Okey...=) Thx for svar =D Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg skal sette inn min game ide-disk i et asus-A8Ndeluxe hk. Trenger jeg en spesiell overgang?Hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå