fakey Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg sliter veldig med dette, aner ikke hvordan jeg skal finne ip-adressen jeg skal skrive inn i adressefeltet. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Dersom det er modemet levert av Telenor i sin tid, er dette et rent adsl modem, det har derfor ingen kofigurasjonsmulighet, og heller ingen ip-adresse du kan nå det gjennom (afaik). Dersom du må åpne porter, må dette gjøres i en router som står etter dette modemet på nettverket ditt, eller så har du en brannmur på PCen din du må åpne! Endret 9. august 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
fntd Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Telenor leverer faktisk Speedtouch modem med routerfunksjon, slik som jeg har, og IP-adressen til routeren er 10.0.0.138... Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Telenor leverer faktisk Speedtouch modem med routerfunksjon, slik som jeg har, og IP-adressen til routeren er 10.0.0.138... Men disse heter Thomson.. Alcatel Speedtooch Home er rene ADSL-modem! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Det må rett og slett være noe med modemet fordi jeg har allerede åpnet portene i rutern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå