Gå til innhold

forumet på hardware.no!

drugis

Anbefalte innlegg

Hei

var innpå forumet til www.itavisen.no og fik omtrent sjokk, har berre vert her på dette forumet, visst eg har postet feil eller noke sånt, so får eg ein liten påmeldelse eller noke sånt, der var det berre sure folk å folk som ville kvele ein person for å ha startet ein tråd som allerede fantest!!,

lurer på ka dere synst om dette forumet??, bra eller dårligt??

kanskje litt teit å skrive dette, men måtte berre sei det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette forumet holder en standard som er mange hundre meter over det gjennomsnittlige på nette. Det er jo en overflod av dårligt modererte phpbb2 forum med utrolige menger kaos.

Dette forumet må jo være best til alt :D *kose på forumet*

Lenke til kommentar
Dette forumet holder en standard som er mange hundre meter over det gjennomsnittlige på nette. Det er jo en overflod av dårligt modererte phpbb2 forum med utrolige menger kaos.

Dette forumet må jo være best til alt :D *kose på forumet*

Et forum er sjelden godt til til alt. Selv så er dette forum jeg vil nominere til "the best of a kind"

*www.xtremesystems.com (overklokkingsforumet over alle)

*www.diskuter.no (Norsk overklokkingsforum med mange med Norges\Verdensrekorder i 3dmark. Stedet du burde være for mye 3dmarks. Er også en ansatt i ocz som hjelper deg med spørsmål og RMA)

*www.sudhian.com (Mange som har peil på SFF her. Er tilogmed flere ansatte i shuttle og andre steder som er medlemmer som hjelper)

*www.avforum.no og www.hifisentralen.no (2 gode norske forum om hifi)

Earendl: Nå synes jeg ikke akkurat ipd er den beste standarden teknisk når det gjelder forum. Synes de forumene jeg linket til har en vesentlig bedre løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...