Viddi_boy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 er d noe jeg kan gjøre får å få mer effekt på min tsx uten å bruke noe penger? Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 dette kan du gjøre viss du har tilgang på følgende ting: Sveiseapparat, vinkelsliper. Ta av svanehalsen kapp den i to og ta ut alt a innmat. Så sveiser du den igjen. Etter på kan du skru av påtta og fylle den med bensin,, men her må du være veldig forsiktig, helst lage en lunte men uansett fyll den opp med bensin og få fyr på det. Da vil all plombering i påtta smelle ut Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 du kan ta og fjerne alt det unødvendige, blir ikkje stor forskjel da men Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Porting. Port eksosåpningen og du kan dra den lenger på giro-> større fart Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Porting.Port eksosåpningen og du kan dra den lenger på giro-> større fart går vel ikke å dra den nå mer på gira en d jeg gjør: det er foresten en 2001 mod jeg har , har hørt at det er forskjel på plomberingene Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 2001 mod har plombering på innsuget, fres vekk den og port litt, jeg gjorte dette, porta nå jævli da, bare at jeg har 2000 mod da, enda jeg dreva en tagg ned på framdrevet (altså 11 tagger) så går den i 60 på flata, i ekte fart, jeg har effektanlegg også da, gianelli 50, men det får du tak i brukt for 200 spenn elns.. ble MY bedre toppdrag du må seff kjøpe ny dyse da (85 dyse) koster 30 spenn bare og du kan jo: -heise cylinderen, du tar en 3mm tjukk metall plate og kutter den så den blir helt lik en bunnpakning -frese toppen (plane den så du fjerner ca 3mm) -lage vakumboks (hjelper ikke sååå mye om du skal kjøre med så lite "trim" -borre opp cylinderen (da må du kjøpe nytt stempel som koster 200,- da mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå