eikum Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hei! * SLETT DENNE * Fant ut hva feilen var, det var at brannmuren i XP ikke ville vise bilde! Installerte ZoneAlarm som brannmur, vips så fungerte det Har ett problem som jeg sliter veldig med Når jeg f.eks besøk komplett.no så er det en bilde fil som ALDRI fungere (verken i explorer eller firefox) filen heter "stockwarn.gif" Bilde url (når jeg går inn der er det kunn en hvit side, dere ser ant. en orange prikk); http://www.komplett.no/mlf/G/stockwarn.gif Når jeg er i firefox kan jeg få info om denne filen og dette finner jeg ut; dette er veldig irriterende fordi at det blir en "boks" som du ser på bilde over, og dermed må jeg scrolle ned til neste vare som også bruker denne biledfilen. Eikum Endret 9. august 2005 av eikum Lenke til kommentar
MortenMortenMorten Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) ------------------ hvordan sletter man innlegg? Endret 10. august 2005 av MortenMortenMorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå