Sveini89 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 tittelen sier seg selv bare lurte på dette om det er noe krav... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 godt mulig, men i så fall med elendig grafikk Lenke til kommentar
KusaRS Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 godt mulig, men i så fall med elendig grafikk RIGHT f****** ON! Jeg har kortet selv (256MB-versjonen) og spiller med 1024x768@100hz, med alt på low eller off, med unntak av terrain, effects og texture som er på medium. Spillet er da fullt spillbart og ser greit ut, men når du ser screenshots av spillet, så skjønner du hva du går glipp av... Hvilket er hvorfor jeg bestilte et Sapphire Radeon X800XL!! Regner med å få det i morra, kun 2 100,-. Special-price selvsagt, så ikke spør meg hvor jeg kjøpte det. Og forresten, jeg liker å kalle FX5200 for "en fornærmelse mot spillprodusenter". Det er ikke uten grunn, så gjør deg selv en tjeneste, bestill et nytt og bedre skjermkort. FX 5200-kortet ditt kan du rive av kjøleribbene på og bruke det som ramkjølere på ditt nye kort, hvis det ikke allerede har det. Resten egner seg godt som øl-brikker evt. is-skrape til bil hvis du er forsiktig å ikke riper opp glasset med metalldelene på kortet. Sorry, men det er de harde fakta. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bare som en liten bemerkning om et dårlig kort: Du kunne faktisk spille Call of Duty på "medium" setting uten lag med en Celeron CPU i tillegg med en FX5200 64 mb. Ellers var det ikke mye å skryte av (glem BF2). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 så er call of duty et gammelt spill også da @KusaRS: helt enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå