HFL Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Er Transworld snowboarding bedre en Amped? Det er sikkert ingen som har prøvd det, men er det noen som vet når det kommer til norge? Er det noen steder jeg kan finne reviewer av det? Og helt til sluttt, burde jeg vente til det kommer eller kjøpe amped? Lenke til kommentar
halo_rulz Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Amped er utrolig gøy, så viss det er lenge til transworld så kjøp amped. kommer det snart bør du sjekke ut begge før du kjøper... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg har Transworld Surf, har bare ikke prøvd det ennå. Jeg skal gi deg mitt råd om det er bedre enn Amped når jeg har testa det. (Men, Transworld Surfing er surfing på vann da, Amped er snoarboard på vintern). edit: jeg har NTSC originalversjonen av Transworld surf (i tilfelle noen her skulle beskylde meg om piratkopiering, doh). Jeg får modchip om et par ukers tid, slik at jeg kan teste da. [ Denne Melding var redigert av: b-duvaland på 2002-08-06 00:29 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Transworld Snowboarding har ikke kommet ut enda, så ingen kan si om det er bedre enn amped. Da det kommer skal jeg få fingrene mine på det med en gang. Transworld Surf finnes i PAL versjon også så jeg tror ikke noen ville anklaget deg for noen ting. Det jeg heller lurer på er hvordan X-games snowboarding 2002 er.. Det skal jeg bestille fra amazon så snart jeg får penger =) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg pratet visst om Transworld Surf, og ikke Snowboarding! Sånn kan det gå ! :razz: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det ser jo iaff vanvittig bra ut http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=58 Lurer på om det blir bedre enn Amped jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå