Martin-_- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Som topic sier så skal jeg kjøpe 7 nye deler til min PC Jeg skal ha PCI-E Skjermkort, AMD Prosessor,Hovedkort, Kabinett, Vifte, harddisk og DDR Minne! Så jeg lurte på om dette er bra? Hovedkort som er Socket 939 til 530 KR med frakt Skjermkort med PCI-E til 1145 KR med frakt Minne med 1024 MB, til 905 KR med frakt Prosessor som er AMD, til 1476 KR med frakt Kabinett som har Formfaktor som er MicroATX til 428 KR med frakt Vifte med maks støynivå på 24 db til 271 KR med frakt Harddisk som er en Seagate med 7200 rpm og 200 GB til 749 KR med frakt Alt blir til sammen 5504 KR. Er dette et bra oppsett og er det et billig oppsett ? Resten har jeg selv. Mus, Musmatte, Tastatur, Skjerm, Headset og WebCamera Endret 10. august 2005 av Martin-_- Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei. Celeron er en av de dårligste prosessorene der ute, derfor de er billige. Det er heller inge særlig ytelsesforskjell mellom DDR og DDR2. Gå heller for 1024 DDR for omtrent samme pris som en 512 DDR2 minne. Skjermkortet er vel det eneste "fornuftige" du kjøper, i mine øyne. Gå heller for et 939 system. Lenke til kommentar
Martin-_- Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Okey.. Jeg har byttet til AMD og har tatt et AMD Hovedkort Også har jeg tatt 1024 MB DDR Ram som du sa. Er dette bedre da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå