Passasjer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg leste gjennom tråden Undersøkelse: Hvordan spiser du ostepop?, en tråd som er mindre nødvendig enn 100 andre tråder som har blitt stengt på flekken. Javel, jeg ser at "enden" har startet den. For de som ikke gidder lese mølet, så dreier det seg om at "enden" har en trang til å kartlegge hvordan folk spiser ostepop. Kort og godt, dette reagerte jeg på: * " Dere som ikke liker ostepopp kan være så vennlige å holde snavla - OK? " - Ingen andre tråder jeg har sett har utelukket noen på denne måten. * " Savner alternativet: Liker ikke ostepop..." blir svart med " Hvor vanskelig er det egentlig å lese første post..?" Dårlig av trådstarter (enden) å ikke ta konstruktiv kritikk på tråden, og en frekk kommentar. * "Pell deg vekk" - nok en frekk kommentar av "enden." * "vurderer å gi deg advarsel for ikke å høre på en moderator. Ett pip til fra deg i denne tråden så ryker du på 10%." Frekk og truende kommentar fra "enden." Misbruk av moderatormakt på sitt fineste, "enden" liker ikke at noen kommer med konstruktiv kritikk/et snev av OT, og truer med å sette opp warn-level. "enden" oppfører seg som en liten drittunge som ikke får viljen sin. * " Som tidlegare nevnt å starten av tråden, dei som ikkje liker ostepop har ingenting i denne tråden. Og folk som absolutt må poste antiostepop-poster kan fort få posteforbud ut dagen." - Moderator Jankee kommer og truer de som kritiserer ostepop. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Resten av tråden er ok. En annen ting jeg reagere på er at tråden blir styrt i trådstarters retning (slik han vil ha den) bare fordi vedkommende er moderator. Særlig kritikk rettes mot "enden" som truet med warn og var frekk, men "Jankee" er også kritikk-verdig. Siste ord fra min side: Jeg mener faktisk dette serriøst. Jeg vet at dere moderatorer hjelper deres egne, og at dere sjeldent tar kritikk, men tenk over det jeg skrver. I mine øyne fortjener "enden" 10+ Warn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ser ikke problemet her, jeg. Tråden var for å kartlegge hvordan folk spiser ostepop, ikke om de lar være å spise det. MANGE andre tråder som blir stengt fordi folk ikke klarer å lese hva tråden går ut på. Om alle som ikke likte ostepop skulle sagt "OMG JEG HATER OSTEPOP ASSA!" så ville det bare vært forstyrrende. I mine øyne er denne tråden teit. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Slike saker taes opp med den aktuelle moderatoren via mail/PM, ikke her. Fører ikke klagen frem kan forumstyret kontaktes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg