ahleks Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jag skal kjøpe nytt headset å jeg synes det er forferdelig mange forskjellige. er d noen som har noe de kan anbefale? til GAMING Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 For det første lær deg og skriv! Men disse to er gode headset: IceMat Fåes i kvitt og svart, og dette: Sennheiser P150 Begge er gode Headset med god lyd og er behagelige å ha på, de har også fugerende mikrofon, du kan også gå for et litt billigere Koss headset:Her Det er også behageligt, men er ikke like bra lyd og like bra mic, men absolutt et godt alternativ... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Sennheiser pc-150 er i alle fall eit veldig godt kjøp. Lurar på om eg skal kjøpe det sjølv. Veldig bra headsett til gaming. Ice mat siberia er ogsa eit bra kjøp men dårlegare til gaming enn Sennheiser sitt headsett. Ice mat er bedre til musikk da enn Sennheiser. Endret 11. august 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg bruker selv et Speedlink Medusa 5.1 headset: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SL-8790 Det er kanskje ikke det ultimate lyden på det, men den presterer likevel å være vel så god som stereo headsett i samme prisklasse, samtidig som den gir en god surround følelse (til å være headsett da). Ellers har den en meget bra mikrofon som du enten har nede om du bruker den, eller kan stue vekk over hodet når den ikke trengs. Rent teknisk så er nok et slikt headsett den "beste" siden surround lyd tross alt gir deg en ekte kampfordel i et FPS spill for eksempel. Bedre lyd (som du kan få i dyrere stereo-sett) gir jo ikke det. integrert microfon av god kvlaitet er også et must i mine øyne, for alle som bruker teamspeak/ventrillo eller annet. Er generellt sett godt fornøyd med dette. spesielt med tanke på prisen og at den kommer med egen forsterker (med viderekoblingsmulighet), slik at jeg lett kan bytte mellom mitt 7.1 høyttaler surround og headsettet. Husk dog at en av de aller viktigste tingene med et headsett er om de passer godt på ørene dine over lange spilløkter. Prøv helst i butikk før du kjøper. Ingenting er så kjipt som å eie et snadder headsett som du ikke klarer å ha på hodet mer enn 30 min før det blir ukomfortabelt! -Stigma Endret 11. august 2005 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå