Gå til innhold

PC til TV via radiosignaler

Anbefalte innlegg

Jeg vet det går ann å få kjøpt slike bokser som kobles på VCR og TV, også sendes signalene enten via infrarø eller radiosignaler. Spørsmålet mitt er: Finns det slike bokser man kan koble til PC og TV og overføre bilde/lyd fra PC til TV via radiosignaler? Dette hadde vært knall kjekt siden jeg har PC i annen etasje og TV i første, og gjerne vil se film på TV fra min PC. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fint, søskenbarnet mitt jobber med data og alt mulig slikt, han bruker det på en avstand på 10 meter med vegger imellom, bildet blir litt dårligere og fargene litt mattere, men viss du spiller av en DVD blir det litt bedre en VHS, bare uten "båset" på skjermen.

Det er helt brukendes, det letteste å si er vel at det blir som å se en DVD på en litt gammel TV.

Jeg har en litt gammel TV og synest det er helt greit å se på DVD på den, den er såpass gammel at det bare er en Scart kontakt og det er ikke de dere: Gul raud og Kvit koblingene :p:w00t:

Så jeg ville fint anbefalt deg en slik dinks

Lenke til kommentar
Det går fint, søskenbarnet mitt jobber med data og alt mulig slikt, han bruker det på en avstand på 10 meter med vegger imellom, bildet blir litt dårligere og fargene litt mattere, men viss du spiller av en DVD blir det litt bedre en VHS, bare uten "båset" på skjermen.

Det er helt brukendes, det letteste å si er vel at det blir som å se en DVD på en litt gammel TV.

Jeg har en litt gammel TV og synest det er helt greit å se på DVD på den, den er såpass gammel at det bare er en Scart kontakt og det er ikke de dere: Gul raud og Kvit koblingene :p:w00t:

Så jeg ville fint anbefalt deg en slik dinks

Okei. Så bra da. Vurderer sterkt å kjøpe no sånt.

Men et spørsmål til: Hvis man kobler til PC i den ene, og en TV i den andre. Så vil både bilde og lyd bli overført fra PC til TV? Right? Spørsmålet er da: Går det ann å splitte bilde og lyden? Slik at bilde fra PC går til TV og lyd fra PC går til høyttaler-anlegget?

Jeg har en litt gammel TV og synest det er helt greit å se på DVD på den, den er såpass gammel at det bare er en Scart kontakt og det er ikke de dere: Gul raud og Kvit koblingene  :p  :w00t:

Du vet at det finnes scart hvor man kan koble disse røde, hvite og gule kontaktene inn!! En slags omformer. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...