miXer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg vet det går ann å få kjøpt slike bokser som kobles på VCR og TV, også sendes signalene enten via infrarø eller radiosignaler. Spørsmålet mitt er: Finns det slike bokser man kan koble til PC og TV og overføre bilde/lyd fra PC til TV via radiosignaler? Dette hadde vært knall kjekt siden jeg har PC i annen etasje og TV i første, og gjerne vil se film på TV fra min PC. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du får kjøpt trådløse tv signal sendere på clas olson, kvaliteten vet jeg ikke noe veldig mye om . Da måtte du i så fall ha hatt et tv kort og en sånnen boks. Men det ville ha blitt noe krunglete.. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har en slik boks fra Clas Ohlson. Funker bra (ihvertfall på 6-7 m avstand). Eneste må vel være at at fargene blir mattere/gråere. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Har en slik boks fra Clas Ohlson. Funker bra (ihvertfall på 6-7 m avstand).Eneste må vel være at at fargene blir mattere/gråere. Er det mye mattere/gråere bildet blir? Hvor mye kostet dette? Hvordan tilkobling er det til PC? Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg vet at det finne tråløse sendere som man kan koble til Video og PC(regner jeg med). Koster ca. 1000kr. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det går fint, søskenbarnet mitt jobber med data og alt mulig slikt, han bruker det på en avstand på 10 meter med vegger imellom, bildet blir litt dårligere og fargene litt mattere, men viss du spiller av en DVD blir det litt bedre en VHS, bare uten "båset" på skjermen. Det er helt brukendes, det letteste å si er vel at det blir som å se en DVD på en litt gammel TV. Jeg har en litt gammel TV og synest det er helt greit å se på DVD på den, den er såpass gammel at det bare er en Scart kontakt og det er ikke de dere: Gul raud og Kvit koblingene Så jeg ville fint anbefalt deg en slik dinks Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=198 Lenke til kommentar
miXer Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Det går fint, søskenbarnet mitt jobber med data og alt mulig slikt, han bruker det på en avstand på 10 meter med vegger imellom, bildet blir litt dårligere og fargene litt mattere, men viss du spiller av en DVD blir det litt bedre en VHS, bare uten "båset" på skjermen. Det er helt brukendes, det letteste å si er vel at det blir som å se en DVD på en litt gammel TV. Jeg har en litt gammel TV og synest det er helt greit å se på DVD på den, den er såpass gammel at det bare er en Scart kontakt og det er ikke de dere: Gul raud og Kvit koblingene Så jeg ville fint anbefalt deg en slik dinks Okei. Så bra da. Vurderer sterkt å kjøpe no sånt. Men et spørsmål til: Hvis man kobler til PC i den ene, og en TV i den andre. Så vil både bilde og lyd bli overført fra PC til TV? Right? Spørsmålet er da: Går det ann å splitte bilde og lyden? Slik at bilde fra PC går til TV og lyd fra PC går til høyttaler-anlegget? Jeg har en litt gammel TV og synest det er helt greit å se på DVD på den, den er såpass gammel at det bare er en Scart kontakt og det er ikke de dere: Gul raud og Kvit koblingene Du vet at det finnes scart hvor man kan koble disse røde, hvite og gule kontaktene inn!! En slags omformer. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=198 Hva skal den linken der være godt for? Den går bare til video forumet! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 For du spør i et forum for filmer og tv serier og liknende.. tekniske spørsmål er i video forumet Lenke til kommentar
miXer Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jaja.. Tenkte Film/TV jeg da :!: Menmen... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du vet at det finnes scart hvor man kan koble disse røde, hvite og gule kontaktene inn!! En slags omformer. Ja, det er en slik jeg bruker Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Feilpostet. Tråden flyttes. *flyttes* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå