CetOr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har tenkt til og kutte ut bindingstiden på min Sony ercisson k500i, jeg har Djuice magnum, og jeg kjøpte mobilen 2 februar.. Vet noen hvor mye jeg må betale får og ta ut bindingstiden? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det starter på kr 1.400.- og reduseres med kr. 100.- per måned. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det står på Telenors hjemmesider.. Tror det er 1400 første måned, 1300 andre måned, 1200 tredje måned osv. Det vil si at det kommer til å koste deg 700 kr eller noe for å avbryte bindingstiden. Sjekk opp med Telenor for å være 100% sikker EDIT: Dette abonnementet har binding. Avtalen ble inngått 01.08.2005, og medførte at du fikk trukket et visst beløp fra din regning. Inntil bindingstiden utløper den 31.07.2006 gjelder en del restriksjoner, som spesifisert i bindingsavtalen. Et gebyr vil påløpe dersom du ønsker å - si opp ditt abonnement - bytte til en abonnementstype som har lavere månedspris - bytte til RingKontant eller djuice kontant - bytte til en abonnementstype med kortere bindingstid Gebyret beregnes ut i fra gjenværende bindingstid , og utgjør i dag kr. 1.400,00 . Dette beløpet vil reduseres med kr. 100,00 per måned. Endret 9. august 2005 av BeachDumb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå