PapaDon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) ingen som har prøvd omega driverne? Testet de selv nå, men de fucka pcn. Måtte starte i VGA mode, jeg avinstaletre den lille ekstra greia som forandrer oppløsningen og hertzen, og nå virker det som om ting er bedre. I tilleg fikk jeg bedre score i 3d mark, før fikk jeg 5100, men nå fik jeg 5452:) noen tweaking man bør foreta? sånn foresten, i BF2, hvilken av FPS tallene er den reelle fps'en? tallet før eller etter / ? Endret 20. september 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kva instillingar du spele bf2 i? Eg føle at medium er for drøyt, det må bli low eller ein miks av low-medium. Eg kan prøva omegadriverar seinare i dag. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 har ikke testet noe rundt, så alt står på low, laveste oppløsning og full viewdistance, hørte noen nevne mellom med og high? Lenke til kommentar
a_f Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hordan er bildekvalitet på denne pc? tenker på farger da.. og hvor lenge klarer den å leve på en batteri? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 den lev 3 timar på max, kanskje opptil 3.30min. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Foresten eg må sei at omega-driverane lagde helvete for meg i går kveld. Så eg kan ikkje akkurat anbefala dykk å instalera den. "never change a winning team" Nokre som har snusa på bærevesker? Ryggsekkar? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har en acer-bæreveske, men kjøper meg nok en ryggsekk snart. Mye bedre å surre rundt med. Lenke til kommentar
ilmarw Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Er utrolig keen på et skin, men både tucano og dicota har bare til vanlig 14, ikke widescreen. Noen som vet om noe? Ilmar Endret 22. september 2005 av ilmarw Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Foresten eg må sei at omega-driverane lagde helvete for meg i går kveld. Så eg kan ikkje akkurat anbefala dykk å instalera den. "never change a winning team" Nokre som har snusa på bærevesker? Ryggsekkar? de fungerer fint hos meg nå, det var det lille ekstra programmet til forandring av skjermstørelser og sånn som ødela. Jeg trekker foresten tilbake endel av det jeg sa om at den er helt stille, for det er den ikke, det suser HELE tiden fra der HDD sitter, det er ikke høyt og ikke serlig plagsomt, men nok til at den ikke er lydløs, men viften derimot skrur seg ikke på (når den står på max battery) Vurderer nesten å bytte hdd, til en som er stillere. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Eg har foresten bestilt 512 kingston ddr2 ram, då blir det dualchannel 1gig på denne guten også Og ein acer 26l sekk. Pris 850kr + 350kr på mamoz. Lenke til kommentar
ilmarw Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Synes det høres veldig rart ut at maskinen benytterseg av dual channel, siden den bare blir levert med en 256 brike for tiden. Ilmar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Den blir levert med en 512MB-brikke for at det skal være mulig å bruke DC. Blir fort dyrt om man må kjøpe 2 nye 512MB-brikker. Dessuten merken man ikke forskjell på DC eller ei i praktisk bruk. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men 512 ekstra med ram kan ein fort merka Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ingen som har funnet svar på bæreveskeproblemet? tilbyr ikke acer noe? jeg går med planer om å kjøpr meg et stykke neopren og en glidelås, bare mekke sammen noen greier liksom. Det vil jo funke, ikke sikkert det ser så bra ut, me det beskytter nå maskinen:) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg bruker en Acer-bæreveske fra en TM 510, akkurat passe stor. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg bruker en Acer-bæreveske fra en TM 510, akkurat passe stor. har ingen slike liggende å slenge:) noen andre forslag? folk må da ha med seg maskinene i noe? Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kanskje denne?? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kanskje denne?? vil nok ikke funke, ettersom de invendige dimensjonene er my estørre en 3212 sine, som er: Høyde 25 mm, Dybde 252 mm, Bredde 330 mm Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Kanskje denne?? vil nok ikke funke, ettersom de invendige dimensjonene er my estørre en 3212 sine, som er: Høyde 25 mm, Dybde 252 mm, Bredde 330 mm Tullball! Denne funker fettebra som en nordlending ville sagt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dimensjonene trenger ikke være akkurat på milimeteren for at en bæreveske skal kunne brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå