Andylfc Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Omega fungerer strålende så det må du ikke ha betenkligheter med å bruke! Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Acer er det beste av bærbare jeg har vært bort i !! Helt sikkert Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som har erfaringer med utgaven som ikke har X700-kort? Batteritid, støy osv? Og hva med de rimeligere i 24xx (?) serien. Ser vel helt like ut? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) må man avinstalere noe først? eller er det bare å kjøre på? Endret 19. september 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Kjør på! Omega fikser biffen Lenke til kommentar
ilmarw Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hva er omega drivers, og hvor kan jeg finne dem? Venter fremdeles på min maskin, fredag har blitt til tirsdag. Dumme mannen... Ilmar Endret 19. september 2005 av ilmarw Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som har erfaringer med utgaven som ikke har X700-kort? Batteritid, støy osv? Og hva med de rimeligere i 24xx (?) serien. Ser vel helt like ut? Min 3211 (den med integrert skjermkort) er ferdig imorgen. Legger ut bilder, tester etc. da. Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hva er omega drivers, og hvor kan jeg finne dem? Omega drivers! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen som har erfaringer med utgaven som ikke har X700-kort? Batteritid, støy osv? Og hva med de rimeligere i 24xx (?) serien. Ser vel helt like ut? Min 3211 (den med integrert skjermkort) er ferdig imorgen. Legger ut bilder, tester etc. da. Knall. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bråke? Pc'n min bråke mindre enn ein hissig blyant på forelesning iallfall, kor du sitte, på eit lydtett bad? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Bråke? Pc'n min bråke mindre enn ein hissig blyant på forelesning iallfall, kor du sitte, på eit lydtett bad? hadde den på exphil forelesning i dag, og den var stille som graven. jeg gjentar DEN ER STILLE SOM GRAVEN. Jeg satt eManager på maximum battery, og viften startet ikke én gang, jeg gjentar VIFTEN STARTET IKKE ÉN GANG. Viften skrur seg på når den står på AC, men ikke en eneste gang på batteri. Hørte heller ingen lyder fra harddisken. Synes fotsatt tastaturet er noe dårlig avstivet og bråker kanksje litt mye, men ikke plagsomt i det hele tatt. Jeg føler meg snart klar for å skrive en liten review på prisguiden:) Edit, noen som har prøvd Omega Drivers? Må man avinstallere noe før man installerer de nye? Endret 20. september 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eg hadde også exphil i dag! Hm, du går vel ikkje på same høgskule som meg? Oo Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eg hadde også exphil i dag! Hm, du går vel ikkje på same høgskule som meg? Oo går på blindern jeg, ikke høyskole:) Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei. Skulle-egentlig-startet-ny-tråd-men-får-det-ikke-til-på-grunn-av-teknisk-problem. Jeg-har-en-ny-acer-aspire-1694WLMi,-og-er-i-hovedsak-meget-fornøyd,men..-Som-dere-sikkert-har-oppdaget-nå-har-space-tasten-min-klikka,-og-det-bare-etter-to-uker.-Noen-som-har-lignende-erfaringer,-evt-kan-forstå-at-det-skulle-skje?-Får-vel-sende-den-inn-til-reklamasjon-tenker-jeg.. -æsj-har-ikke-tid-til-sånt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Da var min 3211WXMi kommet i hus. For en nusselig liten sak. <3 Bare se å få lagt inn et skikkelig OS nå. Lenke til kommentar
ilmarw Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Og jeg har min 3222... Jippi! Driver og legger in Ubuntu nå, men selvfølgelig er ubuntuguide.org nede akkurat i dag... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Trenger da ikke noe guide til Ubuntu. Men kos at CD-brenneren ikke bråker så fælt. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 har hørt at det er mye stress med linux på acer laptoper? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Neh, hvorfor skal det være noe mer stress enn på andre laptoper? Er jo samme hardware. Slackware 10.2 er oppe og går fint her nå ihvertfall. Lenke til kommentar
ilmarw Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vel, sliter litt akkurat nå. Fordi disken allerede er partisjonert. Frem med Partition Magic. Skal nok få det til... Suse pleier å gå greit, men vil ha ubuntu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå