Magnum p.i. Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Heisann, er på markedet etter en mp3-spiller jeg kan bruke når jeg trener. Hovedsaklig styrketrening så det er ikke så mange støt eller lignende den vil bli utsatt for. Det jeg vil er heller at den skal være så liten i størrelse som mulig og gjerne at den kan festes et sted på klærne. Videre har jeg ikke lyst til å bruke over 1000 kroner. Også vil jeg at det skal være en skjerm som viser hva sangen heter og at det går greit å bla gjennom alle filene.. Ser at Elkjøp selger en Packard Bell Funkey med 1gb minne for 795,- eller noe sånt, har vurdert den litt... Hva mener dere om den? Er det bedre alternativer der ute? Vil helst ha 512 mb eller mer.. Takk for meg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Asono har en med 1GB som ikke er så veldig stor. Sist jeg så kostet den 999,- på elkjip. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Heisann, er på markedet etter en mp3-spiller jeg kan bruke når jeg trener. Hovedsaklig styrketrening så det er ikke så mange støt eller lignende den vil bli utsatt for. Det jeg vil er heller at den skal være så liten i størrelse som mulig og gjerne at den kan festes et sted på klærne. Videre har jeg ikke lyst til å bruke over 1000 kroner. Også vil jeg at det skal være en skjerm som viser hva sangen heter og at det går greit å bla gjennom alle filene.. Ser at Elkjøp selger en Packard Bell Funkey med 1gb minne for 795,- eller noe sånt, har vurdert den litt... Hva mener dere om den? Er det bedre alternativer der ute? Vil helst ha 512 mb eller mer.. Takk for meg Heisan, ville tatt en titt Her før jeg eventuelt kjøpte Pacard Bell spilleren. De virket ikke veldig fornøyde de som hadde gitt tilbakemelding der. Har selv en creative Muvo TX inkl radio som jeg er godt fornøyd med (512 MB). Denne har jeg sett de har solgt til en veldig rimelig penge flere steder. Ifølge min erfaring er Creative noe av det mest prisgunstige i forhold til kvalitet, og du har en liten oversikt Her Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Takk for linken Gustav. Tror nok jeg glatt styrer unna Funkey etter å ha lest de anmeldelsene der. Er vant til å ha mp3-spiller i bilen og er godt kjent med hvor rotete det kan bli hvis man ikke organiserer i mapper osv.. Det er rett og slett et must for meg å kunne organisere og å se hva sangene heter. Ellers blir det jo bare rot.. Skal titte litt nærmere på Creative-spilleren jeg. Skal forresten vedde på at det første som blir forslått av en eller annen smørblid type på Elkjøp når jeg spør der, er den Funkey greia... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fins det en mp3 spiller som lar deg organisere filene på datamaskinen? som fks : Min musikk\artist\album ? Lenke til kommentar
Norne Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fins det en mp3 spiller som lar deg organisere filene på datamaskinen?som fks : Min musikk\artist\album ? Jeg anbefaler deg å omformulere og gjerne også utdype spørsmålet. Slik det står, risikerer du at Per-Egil Hegge henger deg ut i Aftenposten - for hvem har vel hørt om mp3-spillere som faktisk hindrer deg i å organisere filene på datamaskinen? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fins det en mp3 spiller som lar deg organisere filene på datamaskinen?som fks : Min musikk\artist\album ? Jeg anbefaler deg å omformulere og gjerne også utdype spørsmålet. Slik det står, risikerer du at Per-Egil Hegge henger deg ut i Aftenposten - for hvem har vel hørt om mp3-spillere som faktisk hindrer deg i å organisere filene på datamaskinen? De fleste jeg har sett Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Altså, poenget er vel at ingen mp3spiller hindrer deg i å sortere filene du har på datamaskinen. Når du overfører dem til mp3spilleren derimot... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Altså, poenget er vel at ingen mp3spiller hindrer deg i å sortere filene du har på datamaskinen. Når du overfører dem til mp3spilleren derimot... Link til en? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tørrfisk, tror du er litt ute å kjøre nå. Det de sier er at det er ingen mp3 spiller som hindrer deg og organisere filene dine på datamaskinen din, men det kunne sortere dem på samme måte som på datamaskinen din blir noe annet ... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tørrfisk, tror du er litt ute å kjøre nå. Det de sier er at det er ingen mp3 spiller som hindrer deg og organisere filene dine på datamaskinen din, men det kunne sortere dem på samme måte som på datamaskinen din blir noe annet ... Se hva klokka var da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå