_M@ts_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei hva er forskjellen mellom Epox EP-9NDA3J og Epox EP-9NDA3+ Det sist nevnte kortet koster ca. 200 kroner mer ___ https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26623 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=18760 Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ta en titt her: EP-9NDA3J og EP-9NDA3+ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 IKKE kjøp til venice cpu, ikke kompitabelt med nyeste.. Ihvertfall ikke 9nda3+.... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 IKKE kjøp til venice cpu, ikke kompitabelt med nyeste.. Ihvertfall ikke 9nda3+.... Hva mener du ?? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har nettopp kjøpt det selv.. Funker strøkent med "winchester" men ikke F om det funker med "venice" selv med oppdatert bios.. Fikk dette fra epox support: "I heard there is a difference between the production date of the Venice CPUs, the later produced Venice core seems to cause sometimes problems" Kjøp heller MSI de funker med "venice" uten problemer. F.eks HK Det skal være et bra og billig AGP kort.. Edit: amd cpu har flere navn, f.eks en 3200+ kan være winchester, newcastle eller venice. Dette står som regel på nettbutikkene.. Endret 10. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har selv EPoX EP-9NDA3+ og amd 3800+ "Venice" cpu og det fungerer fint hos meg. Forskjellen er at 9NDA3+ har firewire og det har ikke 9NDA3J. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Det er kommet "ny" venice, nyere produksjonsdato, det er de som man kan få problemer med... Og de som er i butikkene nå.. (ihvertfall på komplett..) Om du faktisk LESER hva jeg fikk beskjed om fra epox kundeservice så forstår du kanskje batti64.. Endret 10. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sitter selv med en 3700+ SD som jeg bruker på et 9nda3+ uten problemer, den er forøvrig fra uke 22. Så jeg synes at det er litt merkelig at ikke en Venice av nyere dato skulle virke. Skulle likt å vite hva som er problemet ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva problemet er kan ikke jeg vite, det ga ikke epox kundeservice noen som helst info om, men det er nå sånn det er, kjøpte i forrige uke selv.. Sløvt at de ikke kan holde følge med prosessorene i biosene sine Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva er det som skjer når du starter opp med Venicen ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er allerede på forum her.. Blinker en gang i post led, viften til cpu på i halvt sec og av.. Så ingenting.. Funker uten prob med winchester og venice cpuen er testet hos en kamerat med MSI HK... Lenke til kommentar
gjest Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) slettet Endret 27. september 2005 av gjest Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Aften Har ett epox ep-9npa+ sli som funker klokkerent med en fx55 (san diego) (ikke sli atm) Fikk feil kort først,ett epox ep-9npa+ ultra tror jeg det het,funket 110% bra med samme cpu det også. Har hatt endel epox kort og har ikke hatt noen nedturer ennå. Blåmandags kort finns vel overalt,vært skånet for de enn så lenge (bank i bordet) /jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå