Beatnut Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det noen lovlig måte å få bli beta-tester på Windows Vista bortsett fra å være ansatt i Microsoft eller abonnere på dyre bedrifts-nyhetgrupper som Technews? Altså noen jeg kan henvende meg til som privatperson og spørre, og med sannsynlighet få ett positivt svar? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nope..... den er for at utviklere osv skal kunne begynne å lage programmer og drivere til vista slippes. Men den ligger jo spredt rundt på nett............ Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Takk.. Tenkte jeg skulle prøve den legale veien. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du får gjøre som meg og melde deg som beta-tester hos Microsoft. Har du allerede en Passport-konto (@hotmail.com), så kan du logge deg inn på beta.microsoft.com med Guest-ID: Beta_Req og fylle ut skjemaet der. Kan samtidig være lurt å opprette konto på connect.microsoft.com (dette er stedet hvor beta-ene lastes ned). Folk blir plukket ut mer eller mindre tilfeldig, så sjansen for at vi får være med på Vista Beta 1 eller vel heller liten. Men så vidt jeg vet vil Beta 2 være tilgjengelig som en Evaluation Copy for de som vil... Imens for vi trøste oss med Paul Thurrott's gjennomgang av Beta 1 på winsupersite.com. Der står det også at Beta 2 kommer allerede i november! Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Takker så meget. Skal sjekke det ut med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå