dan1el Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Sitter å klør meg i hodet nå... jeg er møkkalei designet på fotobloggen min.. burde jeg forandre det eller duger det? Kan jo lage utkast til en ny sak... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Alltid bra med litt forandringer er det ikke? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Får du til et bra utkast, er det vel ingen grunn til å ikke bytte Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Hmm.. målet er å gjøre det hele mer simpelt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Hmm prøver meg frem nå, så det kan se litt snodig ut. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Neh, la det være, og lag heller et nytt design til en grand re-opening av bloggen din. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Neh, la det være, og lag heller et nytt design til en grand re-opening av bloggen din. Ikke så verst forslag synes jeg heller, faktisk Du har et ganske simpelt design nå da, Daniel... Hva er det du ikke liker? Og hva prøver du på nå? Utkastet mener jeg...? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det er så mye streker og dilldall som tar oppmerksomheten vekk fra bildet... kaos i hodet mitt Edit: SÅNN. Nå er jeg snart veldig fornøyd. Endret 9. august 2005 av dan1el Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hehe Ja, kan sikkert være et problem det der... Det er jo alltid digg med et nytt design i ny og ne da, det skal jeg ikke nekte for... Prøv med litt mindre streker og dilldall da, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nå er jeg veldig fornøyd.... skal oppgradere til Pixelpost 1.4.2 nå også.. da er det helt sikkert en haug med ting som blir ødelagt igjen. Hehe. Blogger har jeg blitt så lei... dessuten er det aldri noen som leser dem... i hvert fall ikke min.. Endret 9. august 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg (og en del andre jeg ikke vet navnet på) leste i alle fall bloggen din. Husker vi diskuterte HL2 og greier Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg liker fotblogg-designet ditt jeg. Hvis du syns det blir for mye dilldall, kan du jo prøve å minke mengden med tekst, og kansje gjøre den ytterste borderen rundt bildene litt mindre(?) uansett, de gangene jeg har tittet på fotobloggen din ser jeg på bildene Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva blir det til, Daniel? Fremgang? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Ja, dere ser jo det nye opplegget nå. Ikke den store forandringa, men jeg syntes det er bedre. husker du ikke hvordan den så ut før? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg husker at rammene rundt bildene var mindre og lysere (?) Også ser jeg jo at du har gjort den lille teksten på sida mye bedre, f.eks flytta på navn, kommentar osv, og gjort det hele mer gjennomført. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 ...og så har jeg tatt vekk den "baren" nederst med 5 bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå