Edmund Blackadder Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Dere misforstår.. Jeg har allerede begynt 3 andre karakterer deriblant en ny rougue Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ååkei .. da er det greit leste ikke alt Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 la nå gutten være ifred Men hvis det er noen Ravencrest spillere her så er det sikkert mulighter for at dere kan JOine Legion of Norway. 60+ medlemmer og det er bare norske der. bra guild miljø og sammarbeid. Lenke til kommentar
Royz Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må si dere snakker om en norsk guild her...=) Vel "Lost Ones" på Kor'Gall er åpen for alle... Dette er en norsk guild for alle lvls... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Har allerede fått meg en guild... Legends of Norway Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har allerede fått meg en guild...Legends of Norway omg, spiller du på ragnaros? Mener å huske at det er en Alliance guild på ragnaros som heter legends of norway *spamme report button* Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 wops...så ikke Erzouls post.. Jeg spiller på Shadowsong Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Sannheten er jo at en lvl 20 har mer kunnskap om spillet enn som kjøper en lvl 60 char! Endret 15. september 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Var ikke dette en litt gammelt innlegg? Har vært ferdig med denne diskusjonen for lenge siden. Til alle som leser denne tråden: Blås i hva jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå