Edmund Blackadder Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei! As the title. Helst "Mic-basert" kommunikasjon. Har en level 60 Human Rogue... Samarbeid! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Vil oppfordre deg til å opplyse litt mere informasjon. Hvilke(n) realm(s) spiller du på? Hvilke characcters har du på de(n) forskjellige relamsen(e)? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Lagde ikke du netopp en tråd om å kjøpe GW eller WoW? lurer bare på hvordan du har fått en level 60 så fort visst jeg ikke tar feil da Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Har kjøpt en account med en lvl 60. Jeg har selfølgelig tenkt å starte en ny karakter med en kamerat, men jeg vil joine en klan. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) hehe.. er ulovlig å kjøpe/selge accounts.. .en account er personlig, og en del av EULAen er at du ikke kan selge den... edit: Er for å være helt ærlig ikke helt sikker, men mener at det ikke er lovlig fra blizzard sin side.. Endret 9. august 2005 av Musty Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 hmm. mener å huske å ha lest et sted at det ikke er ulovlig... Jeg har skiftet passord på den.....Men som sagt... Jeg visste ikke at det var ulovlig. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ville aldri tatt med en som hadde kjøpt lvl 60 om du ikke spiller opp en annen lvl 55+ så du får litt kunskap rundt spillet og klassen din. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Nei det gjør man vel ikke.... Vel da får jeg trekke det tilbake og få litt mer erfaring da. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 just out of interest, hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 250kr. Billigere enn spillet iallefall siden jeg fikk låne cdene av en kamerat og kan låne dem når som helst igjen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 B. You may permanently transfer ownership of the Game and all parts thereof, and all of your rights and obligations under the License Agreement, to another by physically transferring the CD-ROM, all original packaging, and all Manuals or other documentation associated with the Game, and by removing from all of your home or personal computers and destroying any remaining materials concerning the Game in your possession or control, provided the recipient agrees to the terms of this License Agreement. så du har faktisk lov til å videreselge, men KUN dersom du kjøper alt, inkl cdene, originalemballasje og manual.. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Man har ikke lov til å selge ting in-game, noe som vil tilsi at det du nå gjorde ikke er låv, og at visst noen klager så blir accounten din bannet. Men jeg tviler på det er noen slike drittsekker her på forumet Min anbefaling: lag en rogue på level 1, spill, skaff deg en guild, lær. På level 30 vil du kunne masse om spillet, du vil kunne masse (hvertfall litt) om klassen din. Da kan du starte på level 60 roguen din. Det er mitt forslag! Det er sikkert fristende å lage en level 1 når du har en level 60 ventende, men det vil bli verdt det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Men jeg tviler på det er noen slike drittsekker her på forumet .. Du ville blitt overasket. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 som sagt så trodde jeg det var lovlig, men har det noe å si nå som det allerede er gjort? Og til Genetex: Jeg kommer til å bruke ditt forslag om roguen. Skal også lage en ny undead warlock. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Må bare si det; det er fullstendig latterlig å kjøpe seg en lvl 60 char. Du kommer jo ikke til å vite noe som helst om noe som helst. Jeg spiller rogue selv, har levla den opp fra lvl 1 i Deathknell til lvl 60. Sier 21/8/22 deg noe? Stealth runs? Agro control? Sap? Feint? Du kommer til å bli fullstendig til latter på end-game instance runs'ene du gjør, det er jo faktisk en grunn til at man tross alt starter på lvl 1 og arbeider seg oppover. Blir akkurat som ebay warriorene som spør "MT?" "Defensive Stance?" Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå speller jeg Guild Wars, men herregud, det blir det samme. Hvis en kar kjøper en lvl 20 char så har han INGEN erfaring at all. Det er helt tåpelig og du vil bli fullstendig ubrukelig. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hallo?! Jeg gjorde dette for å spare penger. Det er helt tilfeldig at den kom med. Dessuten så har jeg lært meg om den nå. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hallo?! Jeg gjorde dette for å spare penger. Det er helt tilfeldig at den kom med. Dessuten så har jeg lært meg om den nå. du sier at du har lært deg om den nå på 6 dager?? så du kan like mye om en lvl60 rouge som en som har spillt opp sin char fra lvl 1?? Hvis du har vært skikkelig flink, kan du litt om spells og slikt på rougen din. Men i tilleg til at du mest sannsynelig ikke kan noe om din egen char, har du ikke peiling på andre klasser, hva slags spells og buffs de har, samt hele WoW systemet. Jeg er lvl 27paladin nå og det er fortsatt mye som jeg ikke skjønner (litt noob ) Det at du skal begynne på en ny char tror jeg er en god ide. Å prøve å komme inn i en guild og reklamere med lvl 60 rougen din er bare tåpelig. gidder ikke skjekke skrivefeil nå. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg skjønner meg ikke på folk som kjøper accounts. Hele vitsen med ett MMORPG er jo å bygge deg opp en figur . Dette er ett ROLLESPILL ! Meninga er at du skal lage deg en figur som representerer deg eller hva du vil at han skal være. Men ja du mangler ufattelig mye erfaring, ihvertfall som en Rogue ! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hallo?! Jeg gjorde dette for å spare penger. Da sletter du den og lager en ny rouge? Endret 15. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå