VegardStr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 problemet mitt: problemet mitt e at eg sitter for masse med dataen, og idene oppi hodet mitt blir bare midre og midre for hver dag eg sitter med PCen min. før eg fikk PC gjorde eg masse annet om dagene, no går alt for det meste i data, og eg vill ikke at det skal bli slikt, noen som har tips til hvordan eg kan begynne å gjøre normale ting? like før eg oppsøker psykolog og de vill eg ikke. for hvis eg gjør andre ting eks. fiske uti båt, så dag-drømmer eg nermest om maskinen min . og det e jo forferdelig at en PC skal være det viktigste i livet mitt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 problemet mitt:problemet mitt e at eg sitter for masse med dataen, og idene oppi hodet mitt blir bare midre og midre for hver dag eg sitter med PCen min. før eg fikk PC gjorde eg masse annet om dagene, no går alt for det meste i data, og eg vill ikke at det skal bli slikt, noen som har tips til hvordan eg kan begynne å gjøre normale ting? like før eg oppsøker psykolog og de vill eg ikke. for hvis eg gjør andre ting eks. fiske uti båt, så dag-drømmer eg nermest om maskinen min . og det e jo forferdelig at en PC skal være det viktigste i livet mitt begynn med musikk! ta opp et instrument, det kicker ass! Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 begynn med musikk! ta opp et instrument, det kicker ass! Det synes jeg faktisk var en knallende god idé. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) liker inne instrument, eller joh, ett faktisk... trommer, men det blir for dyrt. EDIT: flere som føler at dataen tar over livet ditt? Endret 9. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 begynn med musikk! ta opp et instrument, det kicker ass! Det synes jeg faktisk var en knallende god idé. jess musikk er medisin, utrykk av følelser, helt fantastisk. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) liker inne instrument, eller joh, ett faktisk... trommer, men det blir for dyrt. EDIT: flere som føler at dataen tar over livet ditt? jobb litt, kikk ettter et brukt og bra sett til en hyggelig pris. EDIT: flere som føler at dataen tar over livet ditt? _gjorde_, så kom bassgitaren og musikken inni bildet. herlig. Endret 9. august 2005 av Jonki Lenke til kommentar
wawa Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 problemet mitt:problemet mitt e at eg sitter for masse med dataen, og idene oppi hodet mitt blir bare midre og midre for hver dag eg sitter med PCen min. før eg fikk PC gjorde eg masse annet om dagene, no går alt for det meste i data, og eg vill ikke at det skal bli slikt, noen som har tips til hvordan eg kan begynne å gjøre normale ting? like før eg oppsøker psykolog og de vill eg ikke. for hvis eg gjør andre ting eks. fiske uti båt, så dag-drømmer eg nermest om maskinen min . og det e jo forferdelig at en PC skal være det viktigste i livet mitt begynn med musikk! ta opp et instrument, det kicker ass! Lag musikk paa data! hehe. Bruk Propellerhead's Reason, det er bra. Det blir jo litt annerledes enn aa bare sitte aa tungsurfe uten maal og mening. Men hvis du absolutt trenger aa komme deg vekk fra dataen, saa er vel det enkleste aa henge med venner som ikke er datanerder Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 EDIT: flere som føler at dataen tar over livet ditt? Oh, yes! I hvertfall før. Det går bedre nå. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Se om det arrangeres et kurs for fluefiske nært deg. Har selv veldig lyst, men det har liksom ikke blitt noe av det. Er det egentlig noe som slår dette?: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 begynn med musikk! ta opp et instrument, det kicker ass! Det synes jeg faktisk var en knallende god idé. jess musikk er medisin, utrykk av følelser, helt fantastisk. EMO ALERT EMO ALERT! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 ser fett ut! men jeg foreslår at man bytter navn på tråden, til feks "sliter å komme deg vekk fra pcen?" eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg