Gå til innhold

eg e deprimert...

VegardStr

Anbefalte innlegg

problemet mitt:

problemet mitt e at eg sitter for masse med dataen, og idene oppi hodet mitt blir bare midre og midre for hver dag eg sitter med PCen min. før eg fikk PC gjorde eg masse annet om dagene, no går alt for det meste i data, og eg vill ikke at det skal bli slikt, noen som har tips til hvordan eg kan begynne å gjøre normale ting? like før eg oppsøker psykolog :ohmy: og de vill eg ikke.

for hvis eg gjør andre ting eks. fiske uti båt, så dag-drømmer eg nermest om maskinen min :p. og det e jo forferdelig at en PC skal være det viktigste i livet mitt :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
problemet mitt:

problemet mitt e at eg sitter for masse med dataen, og idene oppi hodet mitt blir bare midre og midre for hver dag eg sitter med PCen min. før eg fikk PC gjorde eg masse annet om dagene, no går alt for det meste i data, og eg vill ikke at det skal bli slikt, noen som har tips til hvordan eg kan begynne å gjøre normale ting? like før eg oppsøker psykolog :ohmy: og de vill eg ikke.

for hvis eg gjør andre ting eks. fiske uti båt, så dag-drømmer eg nermest om maskinen min :p. og det e jo forferdelig at en PC skal være det viktigste i livet mitt :ohmy:

begynn med musikk! ta opp et instrument, det kicker ass!

Lenke til kommentar
liker inne instrument, eller joh, ett faktisk... trommer, men det blir for dyrt.

EDIT: flere som føler at dataen tar over livet ditt?

jobb litt, kikk ettter et brukt og bra sett til en hyggelig pris. :thumbup:

EDIT: flere som føler at dataen tar over livet ditt?

_gjorde_, så kom bassgitaren og musikken inni bildet. herlig. :thumbup:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
problemet mitt:

problemet mitt e at eg sitter for masse med dataen, og idene oppi hodet mitt blir bare midre og midre for hver dag eg sitter med PCen min. før eg fikk PC gjorde eg masse annet om dagene, no går alt for det meste i data, og eg vill ikke at det skal bli slikt, noen som har tips til hvordan eg kan begynne å gjøre normale ting? like før eg oppsøker psykolog  :ohmy: og de vill eg ikke.

for hvis eg gjør andre ting eks. fiske uti båt, så dag-drømmer eg nermest om maskinen min :p. og det e jo forferdelig at en PC skal være det viktigste i livet mitt  :ohmy:

begynn med musikk! ta opp et instrument, det kicker ass!

Lag musikk paa data! hehe. Bruk Propellerhead's Reason, det er bra. Det blir jo litt annerledes enn aa bare sitte aa tungsurfe uten maal og mening.

Men hvis du absolutt trenger aa komme deg vekk fra dataen, saa er vel det enkleste aa henge med venner som ikke er datanerder ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...