j.w pepper Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det noen her som vet en måte å bli nærsynt på?? er viktig at det dere sier er rett for forsker litt på akuratt dette Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Visst augene dine blir vande meg å sjå på kun nære ting, så blir du nærsynt. Trur faktisk at eg har blitt litt nærsynt. Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 okei.. men jeg tenkte hovedsaklig litt mer på om det er måter som sikrer at man blir det som øyedråper eller lignende.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Du kan jo laseroperere, bare at man stiller synet "feil". Poenget med å gjøre noe slik sjønner jeg ikke da men.. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Umm, du vet at det å være nærsynt er en synsfeil? Du VIL ikke bli nærsynt, det er bare latterlig Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Begynn å studere! Akademikere er statistisk mer nærsynt en den øvrige befolkning. At dette har sammenheng men mye nærarbeid (lesing) er påvist. Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 driver med et prosjekt da vil jo ikke se dårlig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg