Mr.A DSR Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei har en Pentium 4 på 2 ghz plasert i et 845E Max 2 msi kort.Prosesoeren er boxed som grafikk kort har jeg har et asus v8420 deluxe geforce 4 ti 4200 Noen tips om hvor høyt jeg bør gå og hvor jeg kan finne guider for og komme dit? Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Fikk min 2.0 ghz stabil på 2.6 men du kan vel komme høyere med vann kjøling. Lenke til kommentar
Mr.A DSR Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Hvordan??? noen tips Glem vannkjøling orker ikke det med det første Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Gå inn i bios og let deg fram til, tror det er cpu/voltage settings og sett clockraten til manuel og clocker du den bare så høyt du vil. sett gjerne opp v-core vis du ikke får den stabil. Clock den litt av gangen. Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hvilket hk er det du har null.sexy? Bruker du boxed-kjøleren, eller har du kjøpt en annen? Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå