Larzan Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har hatt problem med Pcn min en god stund nå. Når jeg starter den så øker temp. på Cpu og PWM tilnærmet konstant. Har overvåket dette på BIOS men skrudde av da Core temperaturenn overskred 80 grader. har skjekket PSU men det er ikke der feilen ligger. Noen som har en anelse? Intel pentium 4 3.0 GHz Abit AI7 motherboard Corsair 256 MB Power color AIW 9xxx Q-tech psu Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har hatt problem med Pcn min en god stund nå. Når jeg starter den så øker temp. på Cpu og PWM tilnærmet konstant. Har overvåket dette på BIOS men skrudde av da Core temperaturenn overskred 80 grader. har skjekket PSU men det er ikke der feilen ligger. Noen som har en anelse? Intel pentium 4 3.0 GHz Abit AI7 motherboard Corsair 256 MB Power color AIW 9xxx Q-tech psu Altså. CPU'en blir for varm, og skrur seg av? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg ville tatt av cpu-kjøleren, renset cpu og kjøleribbe for kjølepasta, påført ny og satt kjøleren på igjen. Jeg ville også forsikret meg om at kjøleviften går rundt, og at det ikke er for mye støv i viften eller på kjøleribben. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg ville tatt av cpu-kjøleren, renset cpu og kjøleribbe for kjølepasta, påført ny og satt kjøleren på igjen. Jeg ville også forsikret meg om at kjøleviften går rundt, og at det ikke er for mye støv i viften eller på kjøleribben. Støtter den... Lenke til kommentar
Larzan Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Takker for tipset Jeg tok på et lag med arctic silver 5 og nå ligger forløpig cpuen på 62 grader. Har aldri erfart att boxed pentium har blitt så dårlig kjølt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå