GLOCK05 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det noen som vet hvordan viftestøynivået på POV 6800LE er i forhold til Hightech sitt 9800 Pro IceQ ? Jeg ønsker en PC som er så stille som mulig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) 9800Pro ice q er nok stillest, men det stilleste du kunne hatt hadde vert ett GEforce 6600Gt med Heatpipe, koster ikke så mye mer enn et 6800Le og er helt stille Endret 9. august 2005 av Litejk Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Vil heatpipe si passiv kjøling uten vifte eller vannkjøling ? Det trenger ikke være helt stille, men jeg synes en moderat CPU-vifte støyer nok. Har et Antec Sonata med en stille 380W PSU, AMD XP2100 med en normal vifte ( husker ikke typen ) og et Leadtek A6600GT som jeg synes støyer for mye. Spiller lite, så jeg vurderer å skifte skjermkort til noe stillere. Endret 9. august 2005 av GLOCK05 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Vil heatpipe si passiv kjøling uten vifte eller vannkjøling ?Det trenger ikke være helt stille, men jeg synes en moderat CPU-vifte støyer nok. Heatpipe er passiv kjøling. Ikke vifte, ikke vankjøling. Det finnes jo også heatpipeløsninger som i tillegg har vifte, men en heatpipeløsning uten vifte er tilstrekkelig for å kjøle et 6600 gt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det noen som vet hvordan viftestøynivået på POV 6800LE er i forhold til Hightech sitt 9800 Pro IceQ ? Jeg ønsker en PC som er så stille som mulig. Kjøp 6800LE-kortet og smell på en VGA Silencer. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå