TheOats Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har skannet noen tegninger uten farge som jeg vil fargelegge på pc'n, er det noen som har noen triks (i adobe 7) eller kjennskap til programmer som er gode til dette? Endret 9. august 2005 av The O Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Corel Painter gjør kanskje jobben? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Corel Painter gjør kanskje jobben? Har ikke prøvd det er det bra?? skal farge store flater så det ser ut som det er gjort på papir. men det må være enkelt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg har bare testet det litt, men det er helt utrolig hva du kan få til. Veldig mange forskjellige måter å gjøre ting på. Jeg gikk meg i allefall vill i alle valgmulighetene. Edit: Du kan jo laste ned en gratis Trial fra hjemmesiden deres, så kan du jo se selv Endret 9. august 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har bare testet det litt, men det er helt utrolig hva du kan få til. Veldig mange forskjellige måter å gjøre ting på. Jeg gikk meg i allefall vill i alle valgmulighetene. kult men hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har bare testet det litt, men det er helt utrolig hva du kan få til. Veldig mange forskjellige måter å gjøre ting på. Jeg gikk meg i allefall vill i alle valgmulighetene. kult men hvor mye koster det? Corel Painter IX (Box Version)$229.00 Corel Painter IX Upgrade (Box Version) $229.00 Corel Painter IX (Download Version) $179.00 Corel Painter IX Upgrade (Download Version) $179.00 Skader jo ikke å trykke litt selv på siden deres Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 nei selvfølgelig, kan gjøre det. tegneprogrammer er ganske dyre kan man si... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Tror egentlig du er mer tjent med å søke hjelp under denne kategorien i forumet: · Digitale bilder, foto og video Et raskt søk med google: Endret 9. august 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Tror egentlig du er mer tjent med å søke hjelp under denne kategorien i forumet: · Digitale bilder, foto og video Et raskt søk med google: sinnsykt tøfe bilder. må skaffe meg et slik program so kan jeg begynne å tegne på pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå