Sjulimann Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har problemer med noen RAM-brikker. Jeg har pc2700 og hovedkortet mitt støtter det. Jeg har 1x512 2x256 Det funker fint hvis jeg kun bruker den med 512, men hvis jeg setter i noen av de andre, så får jeg ikke fram noe bilde på skjermen. Dette er merkelig siden det funka før jeg byttet hovedkort og prosessor. Jeg har denne prosessoren, og dette hovedkortet. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Ok, jeg har funnet ut at det er litt annerledes enn det jeg sa over: Alle brikkene funker, men jeg kan KUN ha i 512 om gangen, altså, enten 2x256 eller 1x512. Men jeg vil ha i alle brikkene! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis du vil ha i alle brikkene, kan du forsøke å sette Command Rate til 2T før du setter i de siste. Da bør det fungere. Du må eventuelt også kjøre DDR333 hvis overnevnte ikke fungerer. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Har fått det til å funke nå, bare oppdaterte BIOSEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå