cd32 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 http://www.itavisen.no/art/1299209.html http://www.techtv.com/screensavers/howto/s...3394353,00.html Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 jeg syntes det er rart ingen PDA produsent har tengt på det før egentlig ... den ideen hadde jeg for et år siden ... men men .. nytt prosjekt for meg ... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 enig, kebab. folk som har pda har jo mest sannsynlig også en pc. en docking stasjon inni pc'en er jo da selvsagt å foretrekke! ...merkelige folk i dagens it-business! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: sjanten skrev (2002-08-05 19:39):enig, kebab. folk som har pda har jo mest sannsynlig også en pc. en docking stasjon inni pc'en er jo da selvsagt å foretrekke!...merkelige folk i dagens it-business! jo jøss, bortsett fra at mange som har PDA og bruker den veldig aktivt har synkronisering mot; stasjonær PC på jobb, bærbar PC og stasjonær PC hjemme. Den bærbare PCen fraktes mellom jobb, hjem og ute på reiser. Dockingen til PDAen er da med i veska til den bærbare PCen og dermed på jobb og hjemme. Det er selvsagt kjekt å ha en montert i de staskjonære PCene, men sa må man jo ha 3 istede for bare den ene som følger med PDAen og som er med nesten til en hver tid hele tiden allikevel. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 det ville vært nesten slik som cd-brenner for ei stund siden. for bedrifter ville det uten tvil være lønnsomt å ha den inni pc'en som standard. -så slipper man mulige kompatibilitetsproblemer hvor bruker a prøver å plugge i dockingstasjonen, men den gir ikke noe svar. han er for flau til å tilkalle support, og skader da mer enn han fikser. til slutt må hele maskinen reformatteres. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå