Gå til innhold

Hvordan få tak i "Notes" programmet?

Jørnan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

søk på f.eks.

lotus notes

på hvilken som helst søkemoter (gjerne www.google.com) og du skal finne. I tilfelle du er litt for lat til å gidde å gjøre det, så har jeg funnet en direktelink for deg:

http://www-306.ibm.com/software/lotus/

Siste versjon er 6.5, og 7 er tilgjengelig i beta om du er ekstra interessert:

https://www-10.lotus.com/ldd/beta/nd7pubbeta.nsf

Men, det bør kanskje opplyses om at det ikke gir store meningen i å bruke Lotus Notes helt alene, du bør isåfall få med alle vennene dine på å ta det i bruk også, samt sette opp en "Collaboration server" + litt til. Og så koster Lotus Notes penger. Mange penger.

Det du er ute etter dekkes f.eks. delvis av Ximian eller enda bedre av Novell GroupWise

Lenke til kommentar
Er det et slikt program som kan gjøre slikt "jobb-ting"? Altså, møter, innkallinger, reservering av ting o.s.v.?

Hvor finnes det? :)

Ja. Jeg vet om et gigantisk firma som bruker dette til organisering mellom forskjellige avdelinger, bygg, byer og land, samtidig som det tilbyr høy sikkerhet og et effektiv mail-system.

"Telefonkatalog" for alle ansatte på flere nivåer finnes også (samt en god del andre kraftige verktøy).

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg trenger noe så avansert. Og dyrt. Men finnes det et billigere, og kanskje gratis alternati? Jeg trenger ikke alle de funksjonene. Hadde bare hørt at det var et bra program, og tenkte jeg kunne få bruk for det. Men ikke hvis det er dyrt... Og så tror jeg ikke at jeg kan trenge alt det. Vil bruke det privat, og trenger ikke alle de funksjonene da.

Et billigere alternativ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...