Keiseren av Grønland Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva syntes dere folkens?, jeg har noen spørsmål forresten litt lenger ned. Hoved kort: Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 Prossessor: AMD Athlon 64 FX-57 2.8GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte Ram: OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 PC-3200 2x512MB (2-2-2-5) 400Mhz E.L. Harddisk: Western Digital Caviar 400GB SATA 16MB 7200RPM Dvd brenner : NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) Skjermkort: XFX GeForce 7800GTX 256MB GDDR3, HDTV 490MHz, PCI-Express,Dual-DVI/ViVo,Retail Strømforskyning: Cooler Master, 450W, 20/24 pins, S-ATA Kabinett: Cooltek Miditower, "Invader", Sort/Sølv Videre planer: Kjøpe vannkjøling en gang i framtiden, samt en raptor disc for system senere. Greia er nå, jeg blir sikkert dritfornøyd med denne pcen, men ganske blakk lol. Jeg trenger en ny mus. Jeg har hatt en vanlig logitech lasermus en stund nå. Den er blå med to sølvknapper på, kjempefornøyd. Men nå er laseren så slitt at man får effekten av at det sitter en parykk under den hele tiden. Jeg vil ha en logitech mus, den skal være bra, matche pcen, men jeg vil ikke ha en mus med 13 knapper osv. Jeg liker ikke det. Også lurte jeg på en annen ting, jeg vil bruke høyttalerne til stereoannlegget mitt. Men de har ingen plugins. Går kun på strippa ledning. Kan jeg fortsatt koble pcen til? Ved å strippe ledning, isåfall, hva slags ledning? Vanlig audio left og right? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg synes du har for mye penger Ser pent ut, men savner info om PSU'en Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 heh, blir sånn at man har mye penger når man er flink til å spare Har spart i 2 år. har fått et ganske bra tilbud på den også. Men mener du power supply? Du har modellnavnet pastet der... kun det som er hele veien. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 PSU = Strømforsyning, ja. Er enten Real Power 450 (RS-450-ACLY) eller Real Power 450(RS-450-ACLX) Tror det er siste og da er dette specsa Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal du først ha skikkelig PC, så kjøp skikkelig hovedkort og DVD-brenner: DFI Lanparty NF4 SLI-DR og BenQ DW1640. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal du først ha skikkelig PC, så kjøp skikkelig hovedkort og DVD-brenner: DFI Lanparty NF4 SLI-DR og BenQ DW1640. NEC holder lenge. Gå for den. Kanon brenner Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 jeg har fått sterkt foreslått asus, så jeg har valgt å endelig prøve dem etter mange år. jeg vil ikke bli skuffet, det vil heller ikke utsette stort Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har bare nevnt det beste Socket 939 hovedkortet og den beste DVD-brenneren på markedet i dag. Men for all del, gjør som du vil... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå om dagen hadde jeg nok gått for 2 GB RAM... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå om dagen hadde jeg nok gått for 2 GB RAM... Da støter man på ett av to problemer: Man kan gå for 2x1 GB RAM, men slike brikker finnes fortsatt ikke med *skikkelig* lave timinger. Alternativet er 4x512 MB, men her vil man, selv med DFI hovedkortet, få problemer med 1T command rate. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Skrytetråd? Ser ihvertfall ut som ein fin PC. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 takk folkens, hadde sikkert hvert fint med dfi kortet, men jeg har så lyst til å endelig teste ut asus hovedkort så jeg går for dem altså, er ikke alltid jeg går etter specs, ofte litt brandfavorisering. Men jeg lurte på, har dere noe tips om mus eller? hva med Logitech mx518? Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har selv MX 518. Super gaming mus, som og er ganske lekker! Grei mus til en grei pris Endret 10. august 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hadde vel gått for denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=52102 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 jøss, bra tilbud den rammen der as, den åpna jeg øynene for gitt... men for sent nå, pcen er ferdig bygget innen noen timer fra nå. Men denne musen, er ikke den veldig klumpete og svær? Noen ullemper? Jeg har det for meg at med så mange knapper så trykker man mye tilfeldig og uheldig på feil knapper en gang i blandt? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hadde vel gått for denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=52102 Noen som har erfaringer med denne RAMen ? Overklokkingsegenskaper osv ? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 jeg ser at den har høyere latency enn rammen min.. men fortsatt er det jo 2 gb da... 2-3-2-5 er den rammen der, mens min er 2-2-2-5 (hardware.no anbefalt ) Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jøss, bra tilbud den rammen der as, den åpna jeg øynene for gitt... men for sent nå, pcen er ferdig bygget innen noen timer fra nå. Men denne musen, er ikke den veldig klumpete og svær? Noen ullemper? Jeg har det for meg at med så mange knapper så trykker man mye tilfeldig og uheldig på feil knapper en gang i blandt? Knappene er godt plassert mener no eg..! Synst den er super til gaming! Kjøp den og bli fornøyd Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har bare nevnt det beste Socket 939 hovedkortet og den beste DVD-brenneren på markedet i dag. Men for all del, gjør som du vil... vel det kommer ann på...dfi klokker bedre, mene funker dårlig med 7800gtx i sli, bare sprør snekker'n. asus er like bra og kanskje bedre bortsett fra klokkeegenskapene. men du sku ha valgt premium ikke deluxe, premium har passiv kjøling. benq brenneren er bare såvidt bedre enn nec'en, så jeg synes man velger ut i fra hva man liker der Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hadde vel gått for denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=52102 Noen som har erfaringer med denne RAMen ? Overklokkingsegenskaper osv ? den klokker nok ikke så bra, er fremdeles dårlig klokke egenskaper på moduler med 1gb minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå