Gå til innhold

Vil gjerne ha mening om min nye pc?

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere folkens?, jeg har noen spørsmål forresten litt lenger ned.

Hoved kort:

Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16

Prossessor:

AMD Athlon 64 FX-57 2.8GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte

Ram:

OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2

PC-3200 2x512MB (2-2-2-5) 400Mhz E.L.

Harddisk:

Western Digital Caviar 400GB SATA 16MB 7200RPM

Dvd brenner :

NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

Skjermkort:

XFX GeForce 7800GTX 256MB GDDR3, HDTV 490MHz, PCI-Express,Dual-DVI/ViVo,Retail

Strømforskyning:

Cooler Master, 450W, 20/24 pins, S-ATA

Kabinett:

Cooltek Miditower, "Invader", Sort/Sølv

Videre planer:

Kjøpe vannkjøling en gang i framtiden, samt en raptor disc for system senere.

Greia er nå, jeg blir sikkert dritfornøyd med denne pcen, men ganske blakk lol. Jeg trenger en ny mus. Jeg har hatt en vanlig logitech lasermus en stund nå. Den er blå med to sølvknapper på, kjempefornøyd. Men nå er laseren så slitt at man får effekten av at det sitter en parykk under den hele tiden. Jeg vil ha en logitech mus, den skal være bra, matche pcen, men jeg vil ikke ha en mus med 13 knapper osv. Jeg liker ikke det.

Også lurte jeg på en annen ting, jeg vil bruke høyttalerne til stereoannlegget mitt. Men de har ingen plugins. Går kun på strippa ledning. Kan jeg fortsatt koble pcen til? Ved å strippe ledning, isåfall, hva slags ledning? Vanlig audio left og right?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå om dagen hadde jeg nok gått for 2 GB RAM...

Da støter man på ett av to problemer: Man kan gå for 2x1 GB RAM, men slike brikker finnes fortsatt ikke med *skikkelig* lave timinger. Alternativet er 4x512 MB, men her vil man, selv med DFI hovedkortet, få problemer med 1T command rate.

Lenke til kommentar
jøss, bra tilbud den rammen der as, den åpna jeg øynene for gitt... men for sent nå, pcen er ferdig bygget innen noen timer fra nå. Men denne musen, er ikke den veldig klumpete og svær? Noen ullemper? Jeg har det for meg at med så mange knapper så trykker man mye tilfeldig og uheldig på feil knapper en gang i blandt?

Knappene er godt plassert mener no eg..! Synst den er super til gaming!

Kjøp den og bli fornøyd :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har bare nevnt det beste Socket 939 hovedkortet og den beste DVD-brenneren på markedet i dag. Men for all del, gjør som du vil...

vel det kommer ann på...dfi klokker bedre, mene funker dårlig med 7800gtx i sli, bare sprør snekker'n. asus er like bra og kanskje bedre bortsett fra klokkeegenskapene. men du sku ha valgt premium ikke deluxe, premium har passiv kjøling.

benq brenneren er bare såvidt bedre enn nec'en, så jeg synes man velger ut i fra hva man liker der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...