Gå til innhold

QD OLED TV

Stokkanden

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer litt på om det er noen som vet om når det går an til å kjøpe O-LED tv i butikken og hva prisen vil ligge på?

For øyeblikket sitter jeg med en 50" 100Hz tv.(ikke bak projeksjon). Har vært veldig fornøyd med denne. Men den er for stor til stua mi, derfor snuser jeg litt på O-LED tv!!

:cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den er for stor, så tar jeg den gjerne jeg. Kan til og med komme og hente den hehe :p Du kan få min 32" i bytte, den passer sikkert bedre ;)

Seriøst dog, så tror jeg ikke OLED er i masseproduksjon enda. Ihverfall ikke i stueTV-størrelser. Det hotte nå for nye TVer hadde vært LCD HDTV'er.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Heia.

Men LCD HDTV har vell ikke kommet med noe større enn 27". Jeg trenger ihvertfall noe som er >40".

Hørte igår at det er blitt produsert prosjektor som var HDklar, stemmer dette? Og hva kan noe slikt koste?

Har pærene til prosjektor blitt mye billigere, eller vil følelsen av å kjøpe ny pære være som å bli rana??? :ermm:

50" jeg har nå tenker jeg på å selge, får sikkert ikke noe mere enn 2500-3000 for den. :roll: .. Men det er jo oxo greit!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Samsung er desidert det beste selskapet når det kommer til skjerm og TV'er etter min mening!

EDiT:

Hvis ikke jeg tar helt feil så bygger Samsung en ny "super"fabrikk som vil kunne levere enorme kvantum LCD og når denne er i full drift, vil prisene droppes ganske bra. Tror det skulle være i full drift i midten av 2006.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Jaha, du har 50" nå, og skal ha en ny 40"+ fordi du trenger noe som er mindre?... :p

HDTV LCD finnes ihvertfall i 32". Mulig også litt høyere. Skal du ha 40"+ er plasma eneste alternativet om du ikke skal gå for prosjektor (HDTV-prosjektorer koster mer enn dødlige klarer å betale, om de i det hele tatt er tilgjengelig å kjøpe i en normal butikk). De nye plasmaene skal nok visstnok være veldig bra i motsetning til de tulleplasmaene med blurrete bilde som har vært hittil, men detaljer kjenner jeg ikke. Mulig dette er noe for deg om du gidd å vente litt til de er på markedet.

-Stigma

Lenke til kommentar

okay.

selvfølgelig mente jeg STØRRE enn 40". :blush:

50 tommeren min er en Panasonic. Spesifikasjoner 1 meter bred ,ca. 1.5 meter høy (innebygd sub & høyttalere i bunn). og 60 cm. dyp. 100Hz, 2 tv-tunere masse scart innganger og innebygget forsterker. Den tar Jæ*** mye plass i en liten stue. :ermm:

Har derfor lyst til å bytte den ut med en flat,stoooor tv som jeg kan henge på veggen eller noe :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...